TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Decathlon uruchamia Ruch Obrońców Gór

Marka Decathlon powołała właśnie do życia Ruch Obrońców Gór, czyli społeczność, dla której ważna jest troska o przyrodę. Pierwszą akcją w ramach ruchu będzie sprzątanie górskich tras.
O autorze
1 min czytania 2020-09-07

19 września br. obchodzimy Międzynarodowy Dzień Sprzątania Środowiska. W tym roku marka Decathlon także postanowiła przyłączyć się do tej ważnej akcji. W niedzielę niehandlową, 20 września, pasjonaci gór pracujący w Decathlonie, klienci sklepów oraz zaproszeni do współpracy ambasadorzy wyruszą na polskie szlaki, by pomóc w ich porządkowaniu – wszystko pod sztandarem Ruchu Obrońców Gór. Kim są Obrońcy Gór? To miłośnicy gór pracujący w Decathlon w całej Polsce oraz wszyscy ci, którzy kochają góry i chcą je chronić.

Na stronie obroncygor.decathlon.pl ruszyło głosowanie, w którym miłośnicy gór mogą wybrać szlaki do posprzątania. W sumie pracownicy Decathlon wraz z innymi chętnymi posprzątają pięć z nich. Swoje głosy można oddawać do 14 września. Do akcji może przyłączyć się każdy – zarówno bezpośrednio, udając się na sprzątanie szlaku (wybranego przez siebie lub wskazanego na stronie przez organizatorów), jak i pośrednio – udostępniając manifest dotyczący sprzątania gór i odpowiedzialnego zachowania na szlakach, który zostanie opublikowany na stronie projektu.

Dodatkowo, w wybranych sklepach Decathlon będzie można odebrać darmowy pakiet – worki i rękawiczki przydatne podczas sprzątania świata oraz instrukcję z informacją, gdzie bezpłatnie pozostawiać śmieci zebrane w górach i lasach. Akcję wsparła m.in. Natalię Kutyba, która nie tylko weźmie udział w sprzątaniu, ale także będzie edukować miłośników chodzenia po szlakach, jak troszczyć się o przyrodę. Pracownicy Decathlonu, którzy nie mogą się wybrać w góry, w weekend 18-20 września będą sprzątać wokół sklepów Decathlon.

– W Decathlon staramy się zachęcać Polaków do eksplorowania gór i podpowiadać im, jak odpowiedzialnie zachowywać się na szlakach. W ubiegłym roku stworzyliśmy kampanię „Ruszaj z nami w góry”, w ramach której edukowaliśmy, jak przygotować się do wyprawy, zaś dwa lata temu pokonaliśmy Główny Szlak Beskidzki w jeden dzień. W tym roku idziemy o krok dalej i namawiamy do tego, by nie tylko cieszyć się pięknem przyrody, ale także o nią zadbać, m.in. sprzątając górskie tereny – mówi Jan Adamiec, menadżer ds. marketingu marek Decathlon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj