TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Centrum Nauki Kopernik z nowym serwisem internetowym

Przejrzysty i intuicyjny serwis ma pełnić funkcję wirtualnego przewodnika po atrakcjach Centrum Nauki Kopernik (CNK). Został tak zaprojektowany, aby znacznie ułatwić zakup biletów i organizację wizyty. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Fabrity (Grupa K2).
O autorze
0 min czytania 2020-09-08

Podstawą zmian serwisu był audyt przeprowadzony przez CNK. Użytkownicy ocenili jego wcześniejszą  wersję jako mało intuicyjną, a proces zakupowy – nie do końca jasny. Nowy serwis ulepsza sposób prezentacji materiałów na stronie CNK zgodnie z najnowszymi trendami projektowania. Odświeża także wizerunek on-line CNK w duchu nowego logotypu zaprezentowanego w styczniu tego roku.

Specjaliści z zespołów UX i UI Fabrity przeprowadzili liczne testy projektowe z udziałem użytkowników, aby portal był przyjazny i intuicyjny. Zaprojektowali także nową ścieżkę sprzedaży biletów, umożliwiającą zakup już w czterech krokach – niezależnie od urządzenia. Wykorzystano przy tym prosty i przejrzysty „krokomierz” oraz koszyk inspirowany stronami e-commerce.

Realizacja serwisu jest elementem strategii CNK na lata 2020 – 2023.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj