TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mistrzowie burgerów rozpoczynają współpracę z cyfrowymi ciastkami

Firma Pasibus zdecydowała się rozpocząć współpracę z wrocławską agencją digitalową adCookie. Kooperację tych dwóch firm można niezaprzeczalnie potraktować jako zapowiedź pysznej współpracy, zwłaszcza że zaplanowane działania mają doprowadzić do prawdziwej, internetowej ekspansji.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

Firma Pasibus powstała w 2013 roku w wyniku połączenia energii, pasji i zaangażowania trzech wrocławian: Dawida Bojarojcia, Piotra Staszczyńskiego i Jana Kulisiewicza. Chociaż na początku tej drogi, food trucki z logiem Pasibusa znaleźć można było tylko i wyłączenie we Wrocławiu, aktualnie sieć posiada swoje lokale w 14. największych miastach w Polsce i ma apetyt na więcej. Szybki rozwój oferty skierowanej do wielbicieli outdoorowej kuchni sprawił, iż Pasibus postanowił zająć się kolejnym obszarem pozyskania ruchu, aby jeszcze szerzej zaistnieć w Internecie. Ma im w tym pomóc wrocławska agencja adCookie, która znana jest nie tylko ze swoich skutecznych metod, ale też nieszablonowego podejścia do biznesu.

Umowa pomiędzy adCookie i Pasibusem w dużej mierze ma pomóc marce trafić do nowych klientów. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej analityki, optymalizacji oraz dopasowanej strategii SEO do grona Pasibrzuchów już niedługo dołączą nowi fani.