W Światowy Dzień Gier Wideo Pizza Hut i Inareq zapraszają do kreatywnej rozgrywki w Minecrafcie z nagrodami

Już w tę sobotę, 12 września, przypada ulubiony dzień miłośników gier na całym świecie. Z tej okazji Pizza Hut przygotowała dla graczy wyjątkowo kreatywne wyzwanie, w którym można wziąć udział w popularnej grze multiplayer – Minecrafcie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-10

Zarówno w świecie Minecrafta, jak i w świecie Pizza Hut możliwości tworzenia jest wiele, a jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Minecraft pozwala na stworzenie własnego świata zbudowanego z voxeli (sześciennych bloków). Z kolei w bogatym menu Pizza Hut z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

W najbliższą sobotę, z okazji Światowego Dnia Gier Wideo te dwa światy połączą się w pomysłowy sposób. Inareq, youtubowy gamer z ponad stutysięczną widownią i streamer Minecrafta, zaprosi fanów gry do budowania największej wirtualnej pizzy świata. Gracze stawiając bloki będą podążać za swoją kreatywnością i budować monumentalną pizzę. Inareq na bieżąco tłumaczyć będzie reguły gry, naprowadzając graczy na najlepsze rozwiązania. Jednocześnie z zabawy w wirtualnym świecie, by cieszyć  prawdziwym smakiem pizzy, będą mogli się przenieść do realnego. Pizza Hut dla graczy, którzy przyłączą się do rozgrywki przygotowała kody rabatowe nawet o wartości 100 zł. Zdobywcy kodów będą mogli do końca roku wykorzystać je na zamówienia online na stronie www.pizzahut.pl oraz w aplikacji. Warto też grać do końca. Im więcej bloków gracz postawi, tym większą wartość kodu rabatowego otrzyma.  

Live stream wydarzenia odbędzie się na kanale Inareq na YouTubie. Rozgrywka rozpocznie się o 13:00 i potrwa do 18:00. Natomiast już teraz wszystkie szczegóły umieszczone są w wydarzeniu utworzonym na Facebooku Pizza Hut.

Akcja będzie wspierana na Facebooku i Instagramie. Również Inareq zapowie ja na Discordzie i  streamie na YT. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Hand Made. Za  wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj