TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sentinic – wyjątkowe narzędzie do monitorowania wyników Google debiutuje na rynku

O autorze
2 min czytania 2020-09-11

93% konsumentów korzysta z wyszukiwarek przed podjęciem decyzji zakupowej*. Pierwsze strony wyników wyszukiwania mają kluczowe znaczenie dla tego, jak postrzegany jest produkt, firma czy usługa. Jak dotąd nie było narzędzia, które umożliwiało gromadzenie tych danych i bieżącą ich obserwację. Długo wyczekiwane narzędzie do monitorowania słów kluczowych w Google jest już dostępne. Sentinic.com, unikalna platforma do obserwacji wizerunku w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, jest już w fazie testów.

Sentinic to innowacyjny startup, który pracuje nad pierwszym narzędziem do monitorowania reputacji na podstawie słów kluczowych w wyszukiwarce Google w czasie rzeczywistym. Platforma jest kierowana do osób zajmujących się marketingiem, PR i HR, a także wszystkich, którym w trosce o swój biznes zależy na obserwacji swojego wizerunku w internecie: drobnych przedsiębiorców, artystów, osób prywatnych. Sentinic umożliwia śledzenie oraz analizę wydźwięku informacji widocznych w wynikach wyszukiwania oraz wykrywanie sytuacji kryzysowych na bardzo wczesnym etapie.

– Zwłaszcza dzisiaj w dobie ogólnoświatowej pandemii widzimy, jak ważna jest szybka reakcja. Nie tylko nasza pozycja w wyszukiwarce lecz także pierwsze 20 wyników, które są sprawdzane przez konsumentów, w dużej mierze świadczą o wizerunku. Sentinic to unikalne narzędzie, które naturalnie uzupełnia lukę w dotychczasowym monitorowaniu treści i jest brakującym elementem uzupełniającym inne oprogramowania – mówi Tomasz Lewandowski, project leader w Sentinic.

Jak to działa?

Sentinic umożliwia obserwację wybranych słów kluczowych i pierwszych 20 wyników widocznych w wyszukiwarce i – co najważniejsze – samodzielnie określa wydźwięk tych treści. Sztuczna inteligencja na bieżąco wykonuje analizę słów kluczowych w tytule, leadzie, jak i w całej treści artykułu i określa, czy materiał jest pozytywny, negatywny czy neutralny. System zbiera informacje z każdego dnia, dzięki czemu łatwo możemy ocenić, jak w czasie zmienia się reputacja np. naszej firmy w sieci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sentinic na bieżąco informuje także o zmianach w wynikach wyszukiwania, takich jak nagły wzrost treści o negatywnym wydźwięku czy spadek pozytywnych wyników wyszukiwania. To właśnie ta funkcja sprawia, że Sentinic wyłapuje potencjalne kryzysy o wiele szybciej i daje możliwość wcześniejszej reakcji i stłumienia sytuacji wyjątkowych w zarodku. Dostęp do takich danych z pewnością pozwoli ulepszyć strategię marketingową firmy.

– Kończymy właśnie etap beta z udziałem międzynarodowych ekspertów, doskonalimy narzędzie według ich uwag i niebawem udostępniamy narzędzie wszystkim – dodaje Lewandowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sentinic to narzędzie SAAS, dostępne z poziomu przeglądarki za miesięczną opłatą subskrypcyjną i 3 planami dla różnej wielkości organizacji czy pojedynczych użytkowników, dostępne także z poziomu smartfona. Za development i projekt UX narzędzia odpowiada polski software house Autentika.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*Google/Ipsos, Global Retail Study, Base: Total sample (n=1,019) U.S. online 18+ who shopped in the last week, Feb. 2019.