TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podwójne złoto dla Public Dialog w konkursie Stevie Awards

Agencja Public Dialog została doceniona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards. Projekt „Mali Ratownicy” zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska został nagrodzony aż dwoma złotymi statuetkami.
O autorze
1 min czytania 2020-09-11

Zgłoszony przez Public Dialog projekt zdobył najwyższe noty w dwóch kategoriach: Komunikacja Korporacyjna i Zaangażowanie Społeczności, pokonując 3800 innych prac z 63 krajów. Projekt „Mali Ratownicy” miał na celu edukację najmłodszych z zakresu udzielania pierwszej pomocy. W ciągu dwóch miesięcy w specjalnych Strefach Małych Ratowników na polskich plażach ratownicy medyczni przeszkolili ponad 17 000 dzieci. W trakcie trwania projektu agencja prowadziła m.in. biuro prasowe, pozycjonowała ambasadorów w mediach, organizowała konferencje prasowe.

Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy” w 2017 roku. Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste a jakże ważne. Program każdemu dziecku daje fantastyczną okazję do budowania jego wiedzy, umiejętności, i poczucia pewności siebie. Zaszczepia umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dodaje odwagi i pobudza chęć pomagania innym. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stawały się super bohaterami i uczyły się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych.

Stevie Awards jest największym konkursem biznesowym na świecie. Powstał w 2002 roku, aby honorować i promować osiągnięcia oraz sukcesy specjalistów i firm z całego świata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj