Kandydaci nie do wzięcia: Piotr Gąsowski w „talent show” OLX opowiada o błędach osób ubiegających się o pracę

Kandydaci nie do wzięcia: Piotr Gąsowski w „talent show” OLX opowiada o błędach osób ubiegających się o pracę

OLX tym razem w nowej kampanii wziął na warsztat podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie. O problemie opowiada Piotr Gąsowski w muzycznym talent show.

– Weź mnie, bo jestem w formie, sam nie wiem, co mam w CV! Choć łżę, to ciągle w normie, prezesem byłem, mówię ci! – śpiewa jeden z bohaterów najnowszej kampanii OLX zatytułowanej „Kandydaci nie do wzięcia”. Na scenę wirtualnego talent show potencjalnego kandydata wprowadza sam Piotr Gąsowski, pytając retorycznie, czy można upaść niżej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To pierwszy z sześciu odcinków nowej kampanii platformy OLX. W kolejnych spotach gospodarz show, czyli Piotr Gąsowski, bezlitośnie wypunktuje najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę – pojawi się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do CV zbyt osobistych zdjęć, a także absolutnie niepoważne rozmowy o zarobkach. 

– Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie. Co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. Kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób – wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25. Kampania wystartowała 11 września. Będzie ją można zobaczyć tylko w internecie, na kanałach social mediowych marki. Towarzyszyć jej będzie również kampania radiowa, skierowana do pracodawców.

PS

W ramach kampanii „W internecie nie bądź głupi” Janusz Chabior i Jan Frycz w serii zabawnych filmików demaskowali najczęstsze oszustwa, których ofiarą może paść w sieci każdy z nas. Tutaj przeczytacie, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji.

PS2

 „W sieci nie bądź chamem” to kampania, która podbiła internet w czerwcu 2019 roku. W jej ramach powstała seria świetnych spotów, w których aktor Janusz Chabior zwracał uwagę na brak kultury osobistej u niektórych użytkowników portalu OLX.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij