K2 wygrywa komunikację marki Finlandia na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 wygrywa komunikację marki Finlandia na Facebooku

Agencja K2 przejmuje obsługę kreatywno-strategiczną marki Finlandia w serwisie Facebook.

W ramach współpracy agencja odpowiada za wypracowanie i realizację kompleksowej strategii kreatywnej obecności marki w social media. Jest odpowiedzialna również za koncepcję komunikacyjną i bieżącą moderację postów. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W wypracowanej wspólnie z agencją komunikacji kładziemy jeszcze mocniejszy nacisk na to, co dla marki Finlandia najważniejsze, czyli proces tworzenia, naturę, miejsca i ludzi. Dlatego też zdecydowaliśmy się na mocno storytellingową i wrażeniową komunikację – mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.

– Na restrykcyjnym wobec reklamy alkoholu rynku, przebić do świadomości udaje się tylko tym markom, które odważnie postawią na social media jako narzędzia nie tylko komunikacji promocyjnej i produktowej, ale przede wszystkim głoszenia wielkich idei czy budowania equity. Finlandia jest taką marką – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Finlandia to już druga, po Jack Daniel’s, marka z portfolio Brown-Forman Polska, która dołączyła w do klientów Agencji K2 w ostatnim czasie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij