TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

K2 wygrywa komunikację marki Finlandia na Facebooku

Agencja K2 przejmuje obsługę kreatywno-strategiczną marki Finlandia w serwisie Facebook.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

W ramach współpracy agencja odpowiada za wypracowanie i realizację kompleksowej strategii kreatywnej obecności marki w social media. Jest odpowiedzialna również za koncepcję komunikacyjną i bieżącą moderację postów. 

– W wypracowanej wspólnie z agencją komunikacji kładziemy jeszcze mocniejszy nacisk na to, co dla marki Finlandia najważniejsze, czyli proces tworzenia, naturę, miejsca i ludzi. Dlatego też zdecydowaliśmy się na mocno storytellingową i wrażeniową komunikację – mówi Maciej Gierula, junior brand manager Finlandia Vodka.

– Na restrykcyjnym wobec reklamy alkoholu rynku, przebić do świadomości udaje się tylko tym markom, które odważnie postawią na social media jako narzędzia nie tylko komunikacji promocyjnej i produktowej, ale przede wszystkim głoszenia wielkich idei czy budowania equity. Finlandia jest taką marką – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Finlandia to już druga, po Jack Daniel’s, marka z portfolio Brown-Forman Polska, która dołączyła w do klientów Agencji K2 w ostatnim czasie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj