Artegence świętuje 25 lat

Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

Artegence powstała w 1995 roku. Początkowo jako agencja interaktywna, obecnie jako firma świadcząca usługi we wszystkich kanałach z silnym zapleczem technologicznym funkcjonuje w grupie Efigence z zespołem 180 osób.

– Zastanawialiśmy się, jak świętować nasz jubileusz w tak niesprzyjającym imprezowaniu czasie. Postanowiliśmy się spotkać z osobami, które reprezentują naszych obecnych i byłych klientów, a także ze współpracownikami i konkurencją oraz ludźmi, z którymi od lat budujemy branżę reklamową w Polsce. Efekt jest dla nas nie mniej sympatyczny, niż te minione lata – wyjaśnia Andrzej Szewczyk, prezes zarządu firmy.

Przez minionych 25 lat agencja zmieniała się i rozwijała, podobnie jak rozwijał się rynek, technologia i nowoczesne sposoby komunikacji.

– Od czasu postania agencji zmieniło się niemal wszystko, ale w Artegence nadal mamy sporo radości z tego, co robimy dla naszych klientów, a przy szczególnych okazjach także dla siebie – uzupełnia Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj