#DzienSzpilek: Moliera 2 rusza z akcją społeczną i wspiera fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#DzienSzpilek: Moliera 2 rusza z akcją społeczną  i wspiera fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowana rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, która jednoczy wszystkie kobiety w szczytnym celu – by pomóc dzieciom z fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

II Ogólnopolski #DzienSzpilek: zasady akcji

Akcja społeczna #DzienSzpilek skierowana jest do osób z całego kraju. Zasady są bardzo proste: za każde zdjęcie w szpilkach opublikowane na Instagramie lub Facebooku 25.09.2020 r., posiadające hashtag #DzienSzpilek oraz spełniające kryteria regulaminu, Moliera 2 przekaże 2 zł na rzez fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Pomaganie nigdy nie było tak proste.

W 2020 roku Moliera 2 wspiera fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – jest to organizacja działająca od 30 lat na rzecz małych pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei. Każdego roku pomaga 2 000 dzieci z całej Polski, które leczą się we wrocławskim szpitalu.

– Poprzez akcję #DzienSzpilek chcemy pokazać, że każdy może pomagać w bardzo prosty sposób. Moliera 2 specjalizuje się w sprzedaży szpilek, dlatego właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy. Pamiętajmy o tym, że pomaganie uskrzydla – mówi Przemek Dankowski, PR Coordinator.

Sukces pierwszej edycji #DzienSzpilek.

25.09.2019 roku odbyła się pierwsza edycja #DzienSzpilek. W inicjatywie wzięły udział polskie gwiazdy oraz tysiące Polek, a posty publikowane w słusznej sprawie zalały Internet. W inicjatywie udział wzięły m. in. Beata Kozidrak, Małgorzata Rozenek, Kasia Sokołowska, Magda Gessler, Natalia Siwiec czy Hanna Lis, które na swoich profilach zachęcały internautów do wspierania akcji. W 24h zdjęcie w szpilkach opublikowało ponad 15 000 osób. Dzięki temu na rzecz fundacji Alivia przekazane zostało 31 250 zł.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij