TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konkurs na innowacje – Red Bull i NTT Ltd łączą siły, aby wspierać studentów

Masz pomysł, który może zmienić akademickie życie? A może nawet cały świat? Red Bull Basement, to inicjatwa skierowana do studentów na całym świecie, którzy chcą zmieniać otaczającą ich rzeczywistość na lepsze. Zgłoś swój pomysł w formie minutowego filmu i zacznij zmieniać świat na lepsze już dziś.
O autorze
2 min czytania 2020-09-16

Red Bull Basement to globalna platforma przeznaczona dla studentów, którzy w otaczającej ich rzeczywistości dostrzegają możliwość wprowadzania innowacji. Program obejmuje szkolenia i opiekę mentorską na kolejnych etapach pracy nad pomysłami. Projekt zakończony się globalnymi warsztatami, w których wezmą udział twórcy najlepszych pomysłów.

W poprzednich edycjach Red Bull Basement młodzi innowatorzy stworzyli projekty, które odniosły globalny sukces i w zauważalny sposób zmieniły studencką rzeczywistość na lepsze. Duet studentów z Indii zaprojektował system podłogowy, który zamienia energię generowaną przez ludzi, którzy po nim chodzą na energię elektryczną. Zwyciężczynie zeszłorocznej edycji stworzyły aplikację, która umożliwia tworzenie, udostępnianie i odsłuchiwanie naukowych treści audio – ich pomysł wkracza obecnie w kolejny etap, za sprawą pierwszej globalnej wersji realizowanej we współpracy z Cisco i Red Bullem.

Aby zgłosić się do konkursu Red Bull Basement, należy stworzyć minutowy film, w którym przedstawi się własny pomysł.  Studenci mogą zgłaszać projekty w dwuosobowych zespołach lub indywidualnie. Termin upływa 25 października. Kolejnym etapem będzie głosowanie internautów na specjalnie przygotowanej stronie. 25% projektów, które uzyskają największą liczbę głosów przejdzie do kolejnego etapu, w którym jury wybierze najlepszy pomysł. Zwycięzca polskiej edycji Red Bull Basement otrzyma 5 tysięcy złotych i będzie miał 5 tygodni na dopracowanie projektu. Punktem kulminacyjnym konkursu będą globalne warsztaty, które odbędą się w grudniu. Twórcy najlepszych projektów przez trzy dni pracować będą z mentorami, by jeszcze bardziej ulepszyć swoje pomysły. Warsztaty zakończone zostaną prezentacją efektów pracy i wyborem globalnego zwycięzcy.

Projekt realizowany w Polsce po raz pierwszy, w partnerstwie z firmą NTT Ltd. oraz firmą HONOR. Red Bull Basement wystartował w 2015 roku w São Paulo w Brazylii. Jego celem jest wspieranie młodych innowatorów, by przy użyciu technologii mierzyli się z wyzwaniami społecznymi i ekologicznymi. W tym roku, kiedy zdalna współpraca stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej, Red Bull zdecydował się na partnerstwo z NTT Ltd. – partnerem, który od lat wspiera organizacje w cyfrowej transformacji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W NTT Ltd. mamy długą tradycję współpracy z partnerami i społecznościami przy rozwiązaniach budujących lepszą przyszłość. Wiemy, jak istotne jest zachęcanie młodych ludzi do poszukiwania nowatorskich pomysłów i dlatego wspieramy swoją wiedzą techniczną inicjatywę Red Bull Basement. Chcemy zainspirować studentów i studentki do szukania swojej niszy w nowych technologiach. W świecie IT przełomowe rozwiązania często są wymyślane przez studentów i startuperów – dlatego trzymam kciuki za uczestników tegorocznej edycji – mówi Aneta Bartnicka, prezes NTT Ltd. w Polsce. 

W tym roku NTT Ltd. zainwestuje ponad 3,6 miliarda dolarów w innowacyjne projekty na całym świecie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się