TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mobilny gaming w promocji Kia

Startuje kampania reklamowa najnowszego modelu Kia pro_cee'd GT. Do promocji marka Kia wykorzystała mobilny gaming - przygotowana została gra wyścigowa GT Ride, która jest możliwa do pobrania na telefony i tablety z systemem iOS oraz Android.
O autorze
1 min czytania 2014-02-03

W Kia GT Ride gracze mają możliwość tworzenia unikalnych tras 3D poruszając swoim smartfonem lub tabletem w powietrzu. Wbudowane w urządzenie czujniki śledzą ruchy użytkownika i zamieniają je w trasy z zakrętami i pętlami. W grze istnieje możliwość dzielenia się trasami ze znajomymi na Facebooku oraz stawiania im wyzwań. Wszystkie aktywności, czyli tworzenie tras, wyścigi na trasach innych użytkowników, wygrane pojedynki i wyścigi innych użytkowników na stworzonych przez gracza trasach są nagradzane punktami, które wliczają się do rankingu.

Gra i kampania ma zasięg paneuropejski, a w połowie marca wśród 100 najlepszych graczy z końcowego rankingu rozlosowany zostanie samochód Kia pro_cee’d GT.

Zwiastun produkcji:

Więcej informacji na temat gry można znaleźć na stronie: gt-ride.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za promocję gry w Polsce odpowiada agencja mobile marketingu Mobext wchodząca w skład Havas Media Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing