Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kolaboracja Muńka z Białasem w trzeciej odsłonie Pepsi Taste The Beat

To trzeci, przedostatni element projektu Pepsi Taste The Beat i jednocześnie najbardziej niecodzienna kolaboracja artystyczna. W jej ramach usłyszymy jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich raperów Białasa w zestawieniu z legendą polskiej sceny muzycznej, liderem T.Love, Muńkiem Staszczykiem.
O autorze
1 min czytania 2020-09-18

Kolejna produkcja przybliża widzów do finału projektu, który w 2020 roku rolę marki Pepsi ugruntował w wielkomiejskiej tkance kulturowej. W warstwie muzycznej utworu swoją obecność wyraźnie zaznaczył także Kuba Więcek, przyszłość polskiego jazzu. Producentem wszystkich singli jest Sir Mich.

Każda z realizacji to łączenie brzmień hip hopu, rapu czy R&B, z innymi gatunkami muzycznymi. Współpraca z Muńkiem Staszczykiem natomiast jest podkreśleniem nowatorstwa nieoczywistych miksów Pepsi Taste The Beat. W poprzednich realizacjach Pepsi Taste The Beat współpracowali ze sobą reprezentujący polską scenę hip hopową Kali, PlanBe czy Sarius z przedstawicielami odmiennych styli muzycznych – Klaudią Szafrańską, Jakubem Józefem Orlińskim czy BARANOVSKIM.

Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj