Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Zalando z ekologicznymi muralami w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku oraz Katowicach

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać wyjątkowe, ekologiczne, wielkoformatowe murale dla wiodącej w Europie platformy modowej Zalando. Za realizację przedsięwzięcia w pełni odpowiada Braughman Group Media.
O autorze
1 min czytania 2020-09-18

Ręcznie stworzone malowidła zdobiące centra miast są kluczowym elementem kampanii, w której Zalando promuje rozwijanie kategorii ‘premium’ w swojej ofercie. Dlatego, chcąc prezentować swój szeroki asortyment marek luksusowych, Zalando wybrało do tego najlepsze, prestiżowe powierzchnie wielkoformatowe, będące w portfolio Braughman Group Media.

Do realizacji murali zostały przeznaczone wyłącznie certyfikowane, najlepsze jakościowo farby ekologiczne, o przyjaznym dla środowiska składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych – ze specjalną ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Pokryły one ponad 800 m2 łącznej powierzchni czterech murali.

Prace muralowe, uwzględniające najwyższą sztukę fotorealizmu, zostały przeprowadzone przez grupę piętnastu polskich, utalentowanych artystów, na stałe współpracujących z Braughman Group Media.

Autorem zdjęć do kampanii „Real life luxury” jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper. Wraz z bohaterami – będącymi autentycznymi, zwykłymi ludźmi z małego miasta Monnickendam w Holandii – umiejętnie opowiada o tym, czym jest dla nich luksus w życiu codziennym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj