Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Rak nie poczeka na koniec epidemii”: Znani w słusznej sprawi

Z obawy przed zakażeniem koronawirusem drastycznie zmalała m.in. liczba osób zgłaszających się do lekarzy pierwszego kontaktu. Na ten problem zwróciła uwagę Polska Liga Walki z Rakiem, która pod czujnym okiem prof. Jacka Jassema zainicjowała kampanię edukacyjną „Rak nie poczeka na koniec epidemii”.
O autorze
1 min czytania 2020-09-21

Kampania „Rak nie poczeka na koniec epidemii” obejmowała m.in. cykl edukacyjny na profilu Facebook Polskiej Ligi Walki z Rakiem. Codziennie publikowane były infografiki ilustrujące objawy, które wskazują na możliwy toczący się proces nowotworowy. Akcja odbiła się szerokim echem  w mediach, a jej zwieńczeniem jest wideo z udziałem znanych osób życia publicznego, które pro bono i bez chwili wahania dołączyły do projektu. Apel bijących na alarm onkologów wsparli: Olga Borys, Bogdan Borusewicz, Anna Dereszowska, Krzysztof Hołowczyc, Krystyna Janda, Monika Krzywkowska, Joanna Moro, Anna Puślecka, Danuta Wałęsa, prof. Krzysztof Zanussi i Katarzyna Zielińska. Każda z wyżej wymienionych osób zwraca uwagę na najbardziej powszechne symptomy, które powinny skłonić nas do bezzwłocznej wizyty u lekarza. Rak może bowiem dotknąć każdego z nas. Niezależnie od płci, wykonywanego zawodu, statusu materialnego. O skali problemu świadczą liczby. Co roku 100 000 osób w Polsce umiera z powodu różnego rodzaju nowotworów. Jak podkreślają lekarze, wielu z tych zgonów można by uniknąć, gdyby odpowiednio wcześniej wdrożono leczenie. Dlatego tak istotne są badania profilaktyczne i czujna obserwacja własnego organizmu, szczególnie w dobie COVID-19. Ponieważ rak jest znacznie groźniejszy niż koronawirus. 

Premiera wideo-apelu będzie miała miejsce już jutro 22 września na oficjalnym kanale na YouTubie Polskiej Ligi Walki z Rakiem.