Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Dorota Łoboda-Kąkowicz nowym CEO Adrino

W Adrino doszło do zmiany na stanowisku CEO. Nową chief executive officer została Dorota Łoboda-Kąkowicz, będąca dotychczas w Adrino managing directorem. Dorota Łoboda-Kąkowicz zastąpiła na tym stanowisku Jacka Dymkowskiego.
O autorze
0 min czytania 2020-09-21

Dorota Łoboda-Kąkowicz pracuje w branży marketingowej od 2009 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której Adrino jest częścią, dołączyła w 2017 roku, początkowo jako head of strategy division. Od września 2019 roku była managing directorem Adrino. Na stanowisku CEO będzie koncentrowała się na rozwoju oferty w oparciu o rozwiązania technologii programmatic, kładąc nacisk na automatyzację oraz poszerzanie możliwości kreatywnych firmy, a także wzrost pozycji Adrino w zakresie kampanii 360 stopni.