Mea Group wspiera młode talenty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mea Group wspiera młode talenty

Mea Group została partnerem ‘Kompasów Vistuli” Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Jest to finał pierwszej edycji konkursu dla absolwentów SGTiH, którzy odnieśli znaczący sukces na polu zawodowym, związany z szeroko pojętą gościnnością.

Zaangażowanie Mea Group to nie tylko obsługa Gali, ale również regularne wsparcie obejmujące opiekę merytoryczną nad studentami i absolwentami uczelni. Marta Chmielewska – prezes Mea Group – jest członkinią Rady Biznesu SGTiH (Grupa Uczelni Vistula), wykładowcą oraz liderką Programu Mentoringowego. Dodatkowo studenci Vistuli mogą w agencji odbywać praktyki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Filozofia działania Mea Group jest tożsama z wyznawanymi przeze mnie wartościami. Zawsze chętnie angażuje się w inicjatywy, dzięki którym polska branża eventowa, MICE staję się bardziej profesjonalna, rośnie jej pozycja na rynku europejskim i globalnym. Jednym z naszych największych kapitałów są ludzie, którzy decydują się na karierę zawodową w eventach. Cześć z nich to absolwenci Vistuli, a ci najlepsi zostali wyróżnieni po raz pierwszy ‘Kompasami Vistuli’ – mówi Marta Chmielewska, prezes Mea Group i managing partner Ewenement.

‘Kompasy Vistuli’ trafiły w ręce absolwentów w dosyć nietypowym czasie. Czasie niezwykle trudnym. Zagrożenia, wyzwania oraz perspektywy dla branży spotkań i wydarzeń, wynikające ze skutków pandemii, były tematami przewodnimi tegorocznej hybrydowej edycji Meetings Week Poland 2020. Wśród mówców znaleźli się m.in. międzynarodowi oraz polscy eksperci i praktycy, przedstawiciele rządu, samorządów, organizacji branżowych oraz ambasadorowie kongresów. Wśród uczestników nie zabrakło studentów i osób, które właśnie rozpoczynają swoją przygodę zawodową w eventach.

– Wierzę, że zarówno ‘Kompasy Vistuli’, jak i Meetings Week Poland w 2021 roku się odbędą. Nasza branża nieraz udowodniła, że tworzą ją odważni, pełni pasji ludzie. Życzmy sobie, aby nasz głos został usłyszany przez osoby i instytucje od których zależy być albo nie być polskiego przemysłu spotkań i wydarzeń – dodaje M. Chmielewska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij