Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mea Group wspiera młode talenty

Mea Group została partnerem ‘Kompasów Vistuli” Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Jest to finał pierwszej edycji konkursu dla absolwentów SGTiH, którzy odnieśli znaczący sukces na polu zawodowym, związany z szeroko pojętą gościnnością.
O autorze
1 min czytania 2020-09-22

Zaangażowanie Mea Group to nie tylko obsługa Gali, ale również regularne wsparcie obejmujące opiekę merytoryczną nad studentami i absolwentami uczelni. Marta Chmielewska – prezes Mea Group – jest członkinią Rady Biznesu SGTiH (Grupa Uczelni Vistula), wykładowcą oraz liderką Programu Mentoringowego. Dodatkowo studenci Vistuli mogą w agencji odbywać praktyki.

– Filozofia działania Mea Group jest tożsama z wyznawanymi przeze mnie wartościami. Zawsze chętnie angażuje się w inicjatywy, dzięki którym polska branża eventowa, MICE staję się bardziej profesjonalna, rośnie jej pozycja na rynku europejskim i globalnym. Jednym z naszych największych kapitałów są ludzie, którzy decydują się na karierę zawodową w eventach. Cześć z nich to absolwenci Vistuli, a ci najlepsi zostali wyróżnieni po raz pierwszy ‘Kompasami Vistuli’ – mówi Marta Chmielewska, prezes Mea Group i managing partner Ewenement.

‘Kompasy Vistuli’ trafiły w ręce absolwentów w dosyć nietypowym czasie. Czasie niezwykle trudnym. Zagrożenia, wyzwania oraz perspektywy dla branży spotkań i wydarzeń, wynikające ze skutków pandemii, były tematami przewodnimi tegorocznej hybrydowej edycji Meetings Week Poland 2020. Wśród mówców znaleźli się m.in. międzynarodowi oraz polscy eksperci i praktycy, przedstawiciele rządu, samorządów, organizacji branżowych oraz ambasadorowie kongresów. Wśród uczestników nie zabrakło studentów i osób, które właśnie rozpoczynają swoją przygodę zawodową w eventach.

– Wierzę, że zarówno ‘Kompasy Vistuli’, jak i Meetings Week Poland w 2021 roku się odbędą. Nasza branża nieraz udowodniła, że tworzą ją odważni, pełni pasji ludzie. Życzmy sobie, aby nasz głos został usłyszany przez osoby i instytucje od których zależy być albo nie być polskiego przemysłu spotkań i wydarzeń – dodaje M. Chmielewska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj