Włącz Hortex i podkręć posiłek – wystartowała kampania soków Hortex

Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS.
O autorze
1 min czytania 2020-09-22

Komunikacja oparta jest na idei „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków Hortex to konkretny benefit, taki jak porcja energii, wartości odżywczych czy witamin, który warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia. Od śniadania, przez przerwę w pracy i po obiad.

– Soki Hortex to naturalne uzupełnienie i dopełnienie posiłków. Gdy stawiamy na zbilansowane i pełnowartościowe dania, wspierają nas w tym soki Hortex – mówi Michał Szewczyk, dyrektor kategorii J&D.

Przekaz buduje pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków i podkręcania w ten sposób ważnych dla dobrego samopoczucia i lepszego funkcjonowania elementów. W zabieganym świecie to prosty oraz sprytny sposób na dobre odżywianie.

Za kreację spotów oraz key visuale odpowiada Opus B. Spoty TV wyreżyserowała Martyna Iwańska, produkcją zajęło się studio Dynamo Films, za warstwę dźwiękową odpowiadało studio Głośno. Postprodukcją zajął się zespół motion w agencji Opus B. Działania digital koordynuje agencja ASAP&ASAP. Za zakup mediów odpowiadają Pure Play oraz OMD.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj