TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szeptszum – nowa, ekologiczna i odpowiedzialna inicjatywa na rynku marketingowym w Polsce

Na rynek wchodzi nowy kolektyw, który jest odpowiedzią na zachodzące zmiany w świecie. Szeptszum to pierwsza w Polsce inicjatywa green marketingu.
O autorze
1 min czytania 2020-09-23

Za tym ewolucyjnym podejściem stoją trzy dziewczyny: Martyna Zastawna, propagatorka idei zero waste, ekspertka ds. CSRu, a także założycielka głośnego start upu WoshWosh, Ada Gruszka, fotografka doceniana przez Vogue.it i Vogue Polska, działająca na rynku polskim i zagranicznym oraz Anna Domin, ekspertka w zakresie łączenia wszystkich aspektów komunikacyjnych, związana z rynkiem marketingowym od ponad 15 lat.

Celem agencji jest wdrażanie w firmach i organizacjach programów CSRowych oraz działań marketingowych w oparciu o transparentność oraz ruch zero waste. Niewątpliwie będzie to trend na nadchodzące lata.

– Społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają nie tylko aspekty dotyczące ochrony środowiska, ale również interesy społeczności czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami. To proces wielowymiarowy, nieprzerwany odbywający się na wielu płaszczyznach funkcjonowania organizacji, którego najważniejszym i ostatnim etapem jest podjęcie odpowiednich działań, rozliczenie z ich wyników i wyciągnięcie odpowiednich konsekwencji z wykonanej pracy, czy działań. Tu nie chodzi o to, aby chwalić się tym co zostało zrobione, ale umieć również pokazać obszary, które można zrobić lepiej. W Szeptszum chcemy wspierać firmy zakresie budowania marki w zgodzie z zasadami CSR, ale przede wszystkim generować szepty, które otworzą organizacje na nowe możliwości i pozwolą tworzyć biznesy opierające się na ciągłym rozwoju i dostosowywaniu się do zmieniającego świata – mówi Anna Domin, współautorka projektu.

Ada, Martyna i Anna współpracowały z takimi klientami jak: Ikea, Carrefour, Elementy czy eobuwie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj