TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Co przyniesie nowa dekada? MUSCAT szuka odpowiedzi w kampanii do kolekcji MUSCAT Dawn

Nowa kolekcja MUSCAT to ukłon w stronę rozpoczęcia kolejnej dekady. W 2020 roku wszyscy zmieniliśmy swoje nastawienie i postrzeganie świata, człowieka, życia. Jakie więc perspektywy niesie ze sobą nowe dziesięciolecie?
O autorze
2 min czytania 2020-09-23

W poszukiwaniu różnych punktów widzenia na aspekty istotne w kontekście przyszłości, MUSCAT podjął współpracę z pięcioma wyjątkowymi bohaterami, którzy swoimi sylwetkami reprezentują kierunki zmian nowej dekady i nawiązują do idei stojących za stworzeniem nowej kolekcji.

BRONX BLACK MAGIC

Bronx to ponadczasowy model w uniwersalnym designie, inspirowany klasyką dawnych lat i zderzeniem dwóch światów. W zalewie nowych trendów, informacji, przestrzeni, dźwięków i obrazów, który jest generowany przez nasz ciągły postęp – przypomina o wielokulturowym bogactwie, mocy klasyki i składa ukłon fragmentowi historii. Czy wizja przyszłości, w której wszyscy jestesmy równi byłaby możliwa bez filarów przeszłości? Istotną rolę korzeni i powiązań historycznych pokazał nam przebojowy muzyk Blu Mantic.

REESE GOLD/JAIPUR PINK

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kształt opraw Reese zdumiewająco przypomina kształt spektakularnego Pałacu Wiatrów w Jaipur, które nierzadko nazywa się Różowym Miastem, z uwagi na fakt, że fasady wszystkich budynków pomalowane są właśnie na różowo. Kolor ten w indyjskiej kulturze symbolizuje gościnność. Reese w tym wydaniu to połączenie niezwykłego świata Jaipur z inspirującą kulturą rave opartą na akceptacji, otwartości i szacunku. Podkreśla duże znaczenie przekazu wirtualnego i wizualnego, który przy głośnych dźwiękach muzyki zyskuje szczególną rolę.

Czy perspektywa życia na Ziemi w najbliższej dekadzie jest tak piękna jak po włożeniu różowych okularów i odwiedzeniu Jaipur za ich pomocą? Odpowiedzi na to pytanie szukaliśmy z wyjątkową Ecnavelo, influencerką, która każdego dnia udowadnia, jak ogromną siłę mają powyższe aspekty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

TRUMAN GOLD/CRYSTAL

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z modelem Truman wchodzimy do słynnego Truman Show, szukając odpowiedzi na pytanie o to, co w życiu prawdziwe. O istotę własnego nastawienia i poglądów w kontekście realiów codzienności… Wszystko może być prawdą – względną, ale jednak prawdą. W cyfrowej rzeczywistości nowego dziesięciolecia stawiamy czoła fake newsom i dezinformacji. W kampanii MUSCAT Dawn model Truman razem z RAU otwiera dyskusję nad tym, czy istnieje coś takiego, jak prawda uniwersalna, czy też to, co prawdziwe, zależy od punktu widzenia…

BRIGHTON GOLD/OCEAN BLUE

Czy granice istnieją? Wkraczamy w nową erę nauki i technologii. W najbliższej dekadzie będziemy świadkami kolejnych przełomowych, niesamowitych i potężnych dokonań. Badania naukowe będą rozwijać się dynamicznie i być może doprowadzą do wielkich odkryć, które zmienią nasze codzienne życie. Czy postęp i nowa wiedza pozwolą nam na zgłębienie tajemnic wszechświata oraz ludzkiego mózgu i świadomości? Kolor roku, Classic Blue, w towarzystwie wyjątkowego kształtu Brightona to nawiązanie do braku ograniczeń i otwartych możliwości kolejnej dekady. Z tą wyjątkową oprawą powiązaliśmy wyjątkową osobę – Motivelina, bo o niej mowa, to naukowiec, którą na co dzień znajdziecie w laboratorium… i na Instagramie, gdzie dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze swoimi odbiorcami.

MILO MATT BROWN/BROWN MARBLE

Kolejną oprawą w kolekcji jest Milo. Metalowy model o nieoczywistym, opływowym kształcie łączy w sobie klasę dawnych epok oraz eleganckie, nietypowe kolory. Milo łamie stereotypy wszystkich okrągłych opraw, a historia, którą opowiada jest równie oderwana od rzeczywistości. A może nie do końca? Czy ucieczka od realiów jest możliwa? Milo podejmuje próbę wydobycia z wnętrza naszych lepszych wersji siebie, zabierając nas w, być może niedługo jak najbardziej realną, podróż na Marsa. Spacerujemy po pustynnych terenach z myślą o postapokaliptycznym świecie, który kiedyś przyjdzie ludzkości oglądać, jeśli nie zostaną podjęte odpowiednie kroki. Postać, która dołączyła do nas na tej wycieczce to Zuza, modelka prowadząca ekologiczny tryb życia z dbałością o przyszłość kolejnych pokoleń.