„Taka sytuacja...” – Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Taka sytuacja...” – Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.

Marka Salatino stawia na jak najpełniejsze dopasowanie się do stylu życia swoich konsumentów. Intensywność, szybkość, różnorodność tych stylów łączy jeden fakt: gdy potrzeba zjeść szybko coś dobrego, sycącego i zdrowego, spośród wielu możliwości, Salatino jest tą, która jest dostępna natychmiast. Można je mieć pod ręką bez względu na sytuację. W torebce, w szafce, w szufladzie. To łatwo dostępny, wygodny, pełnowartościowy, zdrowy i natychmiastowy posiłek.

Kampania Salatino adresowana jest do ludzi żyjących aktywnie, którzy potrzebują szybkich rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby. Trzy różne historie, ogrywane w kampanii w formacie video, przedstawiają różnorodność stylów życia i opierają się na zabawnym zestawieniu abstrakcyjnych sytuacji rodem z filmów akcji z codziennością, jaką każdy z nas zna: nagły głód w pracy, niespodziewani goście, poranek po imprezie.

– Gotowe sałatki na bazie kasz, warzyw i ryby to bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria. Graal jest tu zdecydowanym liderem. Ten wzrostowy trend pokazuje, jak wielu konsumentów stawia na szybkie zaspokojenie głodu, bez rezygnowania z jakości jedzenia i jego wysokich wartości odżywczych, czy też – jak w przypadku Salatino Active, właściwości funkcjonalnych. Rośnie też świadomość, że sałatki z rybą w puszce to produkty bez konserwantów – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal.

Zintegrowana kampania reklamowa „Salatino. Gotowe na każdą porę” realizowana jest w formule video marketingu (Youtube, Facebook, Instagram, serwisy VOD) w social mediach, a jej ważnym elementem będzie również współpraca z influencerami. Ponadto nową komunikację Salatino Active zobaczymy w kampanii displayowej w outdoorze oraz w komunikacji POS w sieciach sprzedaży. Reklamy emitowane będą także w prasie.

Jesienna kampania Salatino Active powiązana została z największą w historii producenta tej marki kampanią promocyjną, w której przy zakupie dowolnych produktów marki Graal i Salatino, codziennie można wygrać 500 zł, oraz wziąć udział w losowaniu nagrody głównej – wysokiej klasy samochodu osobowego.

Kampania Salatino potrwa od września do końca listopada i obejmuje wszystkie produkty z portfolio Salatino: zarówno top produkty, jak i nową linię sałatek funkcjonalnych Salatino Active.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij