TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Carrefour będzie walczyć z marnowaniem żywności – sieć nawiązała współpracę z aplikacją Too Good To Go

Carrefour będzie walczyć z marnowaniem żywności – sieć nawiązała współpracę z aplikacją Too Good To Go
Carrefour to pierwsza sieć handlowa, która dołączyła do programu Too Good To Go w Polsce. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji będą mogli nabyć paczki z produktami firmy z krótkim terminem ważności.
O autorze
1 min czytania 2020-09-25

Carrefour mówi stop marnowaniu żywności – sieć nawiązała bowiem współpracę z popularną aplikacją Too Good To Go. Firma włączyła się również w zainicjowaną przez platformę kampanię z okazji Dnia Walki z Marnowaniem Żywności ONZ, której celem jest edukacja użytkowników na temat negatywnych skutków marnowania jedzenia.

W ramach współpracy użytkownicy aplikacji będą mogli uratować paczki z produktami Carrefour z krótkim terminem ważności. Docelowo w akcję włączone zostaną wszystkie markety sieci, zaś od października br. ruszy pilotaż w 12 sklepach w Warszawie i Krakowie.

To nie pierwsze działanie Carrefour z myślą o walce z marnowaniem żywności – w ubiegłym roku we Francji wprowadzona została nowa oferta, w ramach której klienci mogą zakupić przeterminowane produkty za połowę regularnej ceny. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

AmRest, spółka zarządzająca m.in. markami Starbucks i Pizza Hut w Polsce, nawiązała współpracę z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej AmRest uratuje niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Targowisko Wolumen w warszawskiej dzielnicy Wawrzyszew wpadło na świetny pomysł, by przeciwdziałać marnowaniu żywności – zamiast wyrzucać niesprzedane owoce czy warzywa, sprzedawcy przekażą je za darmo wszystkim chętnym osobom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

W kwietniu 2019 roku sieć Netto wdrożyło na polskim rynku aplikację, której celem jest walka z marnowaniem żywnością.