Mów do mnie Teraz – nowa kampania born2be z Małgorzatą Rozenek w roli głównej

Jesienna kampania marki Born2be.pl Mów Do Mnie Teraz z udziałem najgorętszego nazwiska w polskim show-biznesie Małgorzaty Rozenek-Majdan to wejście w świat Bohemii i ukłon w kierunku wolności zapoczątkowanej w kulturze hippie lat 70-tych.
O autorze
1 min czytania 2020-09-25

Wybór twarzy kampanii był więc oczywisty – jak przyznają jej twórcy – zespół kreatywny born2be. Świadoma siebie, pewna swoich wartości i przekonań, charyzmatyczna osobowość telewizyjna – Małgorzata Rozenek-Majdan idealnie wkomponowała się w styl artystycznej bohemy.

Co stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Genezy należy upatrywać w szepcie i jednym słowie – teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz i być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia.

Mów do mnie teraz to nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty Rozenek-Majdan wypowiedzianych w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. Nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera innego znaczenia.

Postindustrialny klimat tworzy idealną przestrzeń na danie sobie większej swobody w wyrażaniu siebie. To również czas otwierania się na drugiego człowieka. Czas słuchania i działania. Mów do mnie teraz odzwierciedla potrzebę ludzi. Dotąd jedynie przez zasłonięte twarze spoglądaliśmy w zagubione spojrzenia. Teraz kiedy wolność zaczęła nabierać nowego znaczenia, nie tyle chcemy widzieć, ile słyszeć. Potrzebujemy głosu, który zainspiruje i powie, że teraz jest odpowiedni czas. W tej roli osoba, którą pokochały miliony Polaków- Małgorzata Rozenek-Majdan – jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci polskiego show-biznesu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na uwagę zasługują damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu bohemian. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be. Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage.

Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70-tych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania Mów Do Mnie Teraz to spójna koncepcja materiałów video i foto pokazująca świat bohemii. W hipisowskiej feerii barw widzimy przenikające się postacie, które mają manifestować wolność i różnorodność, cechującą markę Born2be. Kreacją i produkcją kampanii zajął się team born2be, a za obiektywem stanęła popularna fotografka gwiazd Marta Wojtal.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się