Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl Polska wspiera równość płacową i przyznaje po raz kolejny nagrodę „Lidl Fair Pay”

Lidl wspierając równe traktowanie pracowników – bez względu na płeć czy wiek – ustanowił nagrodę Lidl Fair Pay. 16 września, podczas XII edycji Poland & CEE Retail Summit, sieć wraz z Partnerem Merytorycznym konkursu – firmą Korn Ferry, wyłoniła po raz kolejny zwycięzcę plebiscytu.
O autorze
2 min czytania 2020-09-30

Lidl przykłada dużą wagę do równego traktowania swoich pracowników, w tym równości płac – bez względu na płeć – dlatego ustanowił nagrodę Lidl Fair Pay, by w ten sposób wyróżnić te firmy, dla których zagadnienie to jest równie ważne. Wysokość płac nie powinna zależeć od płci czy wieku pracownika, lecz od czynników takich jak wykształcenie, doświadczenie oraz umiejętności. Kwestię te określają Cele Zrównoważonego Rozwoju ustanowione przez ONZ. To 17 punktów, które mają zostać osiągnięte przez kraje członkowski do 2030 roku. Cel 5. to wzmocnienie równości płci i pozycji kobiet oraz dziewcząt. Jednym z zadań zawartych w tym postulacie jest właśnie równość płacowa.

– Lidl Polska już od wielu lat realizuje politykę równego traktowania swoich pracowników, dlatego ten temat jest nam szczególnie bliski. Zapewniamy każdemu jasną ścieżkę rozwoju, stabilne zatrudnienie oraz wysokie zarobki – bez względu na płeć czy wiek, lecz doceniając umiejętności i doświadczenie. W Lidlu dbamy również o właściwą proporcję pomiędzy kobietami i mężczyznami na wysokich stanowiskach – aż 70 procent stanowisk menadżerskich piastowanych jest przez kobiety. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy wraz z firmą Korn Ferry wyróżnić i nagrodzić firmy, które wyznają podobne wartości i stosują sprawiedliwą politykę płacową – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.

Laureaci „Lidl Fair Pay”

16 września 2020r., podczas XII edycji Poland & CEE Retail Summit, odbyła się druga edycja konkursu Lidl Fair Pay. W plebiscycie wzięły udział firmy z sektora FMCG, ale również zakłady produkcyjne, farmaceutyczne oraz centra usług wspólnych. Uczestnicy konkursu zostali przebadani pod względem kilku aspektów m.in.: równości wynagrodzeń na tych samych poziomach zaszeregowania, udziału kobiet w kadrze kierowniczej oraz udziału kobiet w zespołach zarządzających. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trakcie tegorocznego wydarzenia został wyłoniony zwycięzca – firma Wedel, któremu nagrodę wręczył prezes Lidl Polska, Włodzimierz Wlaźlak wraz z Dyrektorem Zarządzającym i Dyrektorem Krajowym Korn Ferry, Krzysztofem Nowakowskim. Wyróżniono także trzy firmy – Kraft Heinz, Amway oraz Fobos. 

– Ta nagroda cieszy mnie wyjątkowo – jest uhonorowaniem naszego podejścia i wartości Wedla, zgodnie z którymi jesteśmy organizacją różnorodną i nie ma u nas miejsca na jakąkolwiek dyskryminację, między innymi ze względu na płeć. Kobiety stanowią u nas połowę zatrudnionych i zajmują 42 proc. stanowisk kierowniczych, z dwiema paniami mam przyjemność współpracować w zespole zarządzającym. Równość płacową postrzegamy jako absolutny fundament odpowiedzialności pracodawcy. Tak samo ważne jest dla nas równouprawnienie w systemach wynagrodzeń, ścieżkach awansu i możliwościach rozwoju. Dziękuję organizatorom za wyróżnienie, a całej załodze Wedla za efektywną współpracę każdego dnia, którą wyróżnia tolerancja we wszystkich wymiarach – mówi Maciej Herman, dyrektor zarządzający firmy Wedel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Celem tej wyjątkowej nagrody było docenianie, zachęcanie i motywowanie firm do stosowania jednakowej polityki płacowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się