TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Google Play Pass wchodzi do Polski

Play Pass to usługa subskrypcyjna, która zapewnia dostęp do setek aplikacji i gier – bez reklam i zakupów w aplikacji. Każdy ma na swoim telefonie ulubione gry oraz aplikacje, i każdy korzysta też z nich trochę inaczej.
O autorze
1 min czytania 2020-10-01

W kolekcji Play Pass użytkownicy znajdą setki tytułów – od gier, które pomogą im się zrelaksować, po aplikacje zwiększające produktywność. Ponadto ulubione klasyki, takie jak np. Sonic the Hedgehog, a także znane wszystkim tytuły m.in. Monument Valley, Terraria czy Star Wars: Knights of the Old Republic. Inne warte uwagi pozycje, to między innymi LIMBO, This War of Mine czy Teslagrad. Co miesiąc pojawiać się będą również kolejne aplikacje i gry – nowe wydania, takie jak Olo Loco i Bright Paw czy świetne tytuły – Dakka Squadron od Phosphor albo seria Worms od Team17, które pojawią się pod koniec tego roku.

Korzystanie z usługi można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego. Subskrypcję będzie można natomiast wykupić za 22,99 zł miesięcznie lub zaoszczędzić dzięki subskrypcji rocznej za 139,99 zł. 

Podobnie jak w przypadku Biblioteki rodzinnej Google Play, administratorzy mogą udostępniać swoją subskrypcję Play Pass nawet pięciu innym członkom grupy rodzinnej w Google. Każdy może korzystać z dostępu do Play Pass indywidualnie, więc to, co pobierają inni członkowie rodziny nie będzie miało wpływu na aktywność i doświadczenia każdego z nich.  

Aby ułatwić znalezienie wszystkich tych aplikacji i gier, dodana została również specjalna karta Play Pass dla subskrybentów. Aplikacje i gry Play Pass będzie można znaleźć także w Sklepie Play – wystarczy poszukać charakterystycznego „biletu” Play Pass. Wszystkie aplikacje i gry odnalezione na stronie głównej Play Pass lub oznaczone „biletem” w Sklepie Play będą całkowicie odblokowane w ramach subskrypcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj