Karol Paciorek nowym ambasadorem marki Glenmorangie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karol Paciorek nowym ambasadorem marki Glenmorangie

Glenmorangie (Moët Hennessy Polska) rozpoczyna współpracę z Karolem Paciorkiem, jednym z najzdolniejszych i najpopularniejszych twórców internetowych w Polsce.

Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie YouTube swój autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami. Jak sam o sobie mówi: „Prowadzę długie i szczere rozmowy z moimi gośćmi”. Jego otwartość, szeroki wachlarz zainteresowań i chęć poszukiwania sprawiają, że Karol jest naturalnym, doskonale komponującym się „ogniwem” świata i strategii Glenmorangie. Marka od zawsze wyróżnia się w swojej kategorii, nie tylko pomarańczowym kolorem, ale i powszechną tendencją do zadziwiania. Najnowsza kampania to zaproszenie do odkrywania jej propozycji z zupełnie innej perspektywy.

– Postanowiłem podjąć współpracę i tym samym zostać ambasadorem marki, ponieważ wiem jak dobrze się rozmawia pijąc wybitny single malt. Jestem fanem Glenmorangie od lat, więc to świetne, że możemy współpracować – mówi Karol Paciorek.

Nieoczywisty świat Glenmorangie w nowej odsłonie

Twórcy Glenmoragie dzięki nieskończonej wyobraźni i piątce składników – drewno, woda, jęczmień, drożdże i czas – mogą kreować swoje smakowite single malty. Znani jako Distillers of Tain, doskonalą swoją sztukę od ponad 175 lat! Korzystając z najwyższych alembików w Szkocji, których „szyje” są wysokie niczym dorosłe żyrafy, tworzą delikatny i owocowy destylat, doskonały do eksperymentów. Prowadzeni przez Dr. Billa Lumsdena, Dyrektora Kreacji Whisky, wyruszają z misją stworzenia nowych smaków i możliwości w świecie single malt whisky. To wszystko sprawia, że Glenmorangie przełamuje schematy i na każdym kroku zadziwia w swojej kategorii.

– Jestem zachwycony podjęciem współpracy z Karolem Paciorkiem. Glenmorangie od zawsze była marką poszukującą, często eksperymentującą, dlatego też zależało nam na stworzeniu czegoś ciekawego, angażującego – w dużej mierze oddającego nasz klimat. Uważam, że Karol, spełnia wszystkie „kryteria”, udowadniając to w swojej twórczości - często wychodzi poza wyznaczone schematy poprzez swoją ciekawość świata i odwagę. Nasza współpraca będzie opierać się na wspólnych wartościach i ideałach, ponieważ przede wszystkim zależy nam na naturalności. Ponadto jako część grupy Moet Hennessy wiadomo, że wszystko, co proponujemy naszym klientom, musi być zawsze na najwyższym poziomie i jednocześnie bazować na kreowaniu niecodziennych doświadczeń (Crafting Experiences). Myślę, że kampania doskonale odda to, o czym mówię. Przy okazji mogę zdradzić, że Karol nie tylko jest fanem whisky, ale i doskonale się na niej zna – podsumowuje Jakub Grabowski, brand manager Moët Hennessy Polska.

W ramach współpracy Glenmorangie i Karola Paciorka pojawi się 6 odcinków specjalnych nawiązujących do wcześniejszej twórczości. Każdy z nich będzie poświęcony wybranemu tematowi, a co za tym idzie, pojawi się w nim dedykowany gość oddający jego atmosferę. Pierwszy odcinek planowany jest na 04.10.2020, a jego gościem będzie Mishon (niezwykle wyrazista twórczyni internetowa oraz fanka whisky w najlepszym wydaniu). Kolejne postacie będą ujawniane wraz z upływem tygodni na social mediach Karola Paciorka. Odcinki będą ukazywały się raz w miesiącu.

Za komunikację odpowiadają agencje współpracujące z Glenmorangie – koncept strategiczno-kreatywny przygotował zespół Socialyse (Havas Media Group), natomiast egzekucję po stronie Karola Paciorka prowadzi agencja Fantasyexpo.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij