Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vectra startuje z nową platformą kreatywną autorstwa The Digitals

1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The Digitals.

– W nowej kampanii nacisk położony jest na wzmocnienie wizerunku marki Vectra jako dostawcy błyskawicznego połączenia klientów z rozrywką. Symbolem tego połączenia stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem do usług Vectry – Cezary Pazura – zapowiada Piotr Hassine, dyrektor zarządzający agencji The Digitals.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cezary Pazura wciela się w postać konduktora, który pomaga klientom dostać się do ulubionej rozrywki. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin - jeden z najbardziej uznanych polskich reżyserów filmów reklamowych. Za zdjęcia do wszystkich produkcji odpowiadał Łukasz Żal, dwukrotnie nominowany do Oscara – za filmy “Ida” oraz “Zimna wojna”. Sesję zdjęciową zrealizował Radek Polak – wielokrotnie nagradzany polski fotograf, którego prace publikowane są w Polsce i zagranicą. Za produkcję kampanii odpowiada dom produkcyjny Videlec.

Działania wystartowały 1 października. Emitowanych będzie kilkanaście różnych spotów promujących najważniejsze produkty marki Vectra, takie jak telewizja i internet oraz pakiety promocyjne HBO i TIDAL. Dlatego część spotów powstała we współpracy z HBO Polska i swą treścią nawiązuje do najbardziej rozpoznawalnych seriali produkcji tej stacji.

Ze strony agencji do obsługi kampanii dedykowany jest zespół pod kierownictwem Agaty Wołkowickiej, Client Service Director w The Digitals.

Kampania powstała we współpracy z agencją Isobar, która odpowiada za opracowanie nowego brandingu i bieżące działania kreatywne marki oraz domem mediowym Starcom i agencją Cube Group, odpowiedzialnymi za zakup mediów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij