Vectra odświeża swój branding

Grupa Vectra, operator telewizji kablowej, dokonała odświeżenia brandingu marki.
O autorze
0 min czytania 2020-10-05

Rok 2020 to szczególny czas dla Grupy Vectry – w wyniku dołączenia Multimedia Polska do Grupy Vectra, firma stała się największym operatorem telewizji kablowej w Polsce. Zmiana pozycji na rynku telekomunikacyjnym spowodowała konieczność rebrandingu marki.

Nowy logotyp jest nowoczesny, optymistyczny, pełen energii. Taka jest właśnie nowa Grupa Vectra. Za wprowadzenie nowego pozycjonowania po stronie klienta odpowiadała Iwona Kospał Pawłowska, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej w Grupie Vectra.

Agencja Isobar Polska, należąca do grupy Dentsu Aegis Network, przygotowała nowy logotyp Vectry oraz cały system identyfikacji wizualnej marki. Zespół Isobar odpowiada także za opracowanie projektu pozycjonowania dla klienta. Agencja współpracuje z Vectrą od 2016 roku. Komunikację nowego brandingu wspiera dedykowany landing page: www.vectra.pl/nowavectra

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj