Od 5 października w sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska znajdziemy kolekcję kosmetyków stworzoną przez popularną polską markę odzieży i akcesoriów sportowych 4F. Wszystkie kosmetyki zawierają co najmniej 95% składników naturalnych. Linia kosmetyków 4F to produkty unisex – dla niej i dla niego. Polecane są do codziennej pielęgnacji, szczególnie osobom aktywnym – do stosowania po treningu.
Możemy wybrać kosmetyki bazujące na ekstrakcie z limonki, która ma doskonałe działanie przeciwutleniające, a także regenerujące, ściągające, nawilżające i relaksujące. Do wyboru będą też produkty na bazie ekstraktu z zielonej herbaty, która również działa jak przeciwutleniacz, regeneruje, wspomaga układ krążenia oraz silnie oczyszcza i wygładza. Skład kosmetyków uzupełniają hydrolizowany owies, d-panthenol, witamina E, które dodatkowo ujędrniają, wygładzają oraz nawilżają skórę. Z kolei D-panthenol będący składnikiem szamponów pobudza wzrost włosów oraz wzmacnia i wygładza ich strukturę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024