Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Premiera kosmetyków 4f w ofercie Lidl Polska

W ofercie Lidl Polska w poniedziałek, 5 października, premierowo pojawiła się kolekcja kosmetyków od polskiej marki 4F. W sklepach dostępne będą żele pod prysznic oraz szampony do włosów, które zawierają co najmniej 95% składników naturalnych.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Od 5 października w sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska znajdziemy kolekcję kosmetyków stworzoną przez popularną polską markę odzieży i akcesoriów sportowych 4F. Wszystkie kosmetyki zawierają co najmniej 95% składników naturalnych. Linia kosmetyków 4F to produkty unisex – dla niej i dla niego. Polecane są do codziennej pielęgnacji, szczególnie osobom aktywnym – do stosowania po treningu.

Możemy wybrać kosmetyki bazujące na ekstrakcie z limonki, która ma doskonałe działanie przeciwutleniające, a także regenerujące, ściągające, nawilżające i relaksujące. Do wyboru będą też produkty na bazie ekstraktu z zielonej herbaty, która również działa jak przeciwutleniacz, regeneruje, wspomaga układ krążenia oraz silnie oczyszcza i wygładza. Skład kosmetyków uzupełniają hydrolizowany owies, d-panthenol, witamina E, które dodatkowo ujędrniają, wygładzają oraz nawilżają skórę. Z kolei D-panthenol będący składnikiem szamponów pobudza wzrost włosów oraz wzmacnia i wygładza ich strukturę.