#DzieńSzpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#DzieńSzpilek z większością pozytywnych publikacji w portalach internetowych

W samych portalach internetowych w okresie od 25 września do 2 października br. o akcji #DzieńSzpilek pojawiło się aż 353 publikacji. Ich łączne dotarcie wyniosło 1,8 mln potencjalnych kontaktów, a pozytywny wydźwięk treści utrzymał się aż w 60% wszystkich artykułów – podaje IMM.

Ponad 64% materiałów w portalach internetowych dotyczących Dnia Szpilek było pozytywnych, a prawie 26% – neutralnych. Redaktorzy informowali w portalach internetowych o myśli przewodniej akcji i zachęcali do zaangażowania się w pomoc dla potrzebujących dzieci. Pojawiły się jednak również głosy krytyki, stanowiące 10% wszystkich publikacji. Dotyczyły one zarzutów promowania marki na szkodzie innych, czy też kwoty 2 zł, którą sklep miałby przekazać za każde poprawne oznaczenie, co według niektórych nie było proporcjonalne do zarobków generowanych przez firmę. Komentowano również rygorystyczny regulamin inicjatywy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

źródło: Instytut Monitorowania Mediów IMM

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij