„Mamy coś do przekazania” w charytatywnej kampanii zooplus.pl

Wystartowała kampania sklepu internetowego zooplus.pl – „Mamy coś do przekazania”, która ma na celu pomoc podopiecznym Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie (Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami).
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

To pierwsza kampania realizowana przez agencje należące do Publicis Groupe na rzecz zooplus.pl i jednocześnie pierwsze działania o tak szerokim zasięgu podjęte przez markę.

W najnowszej kampanii zooplus.pl oddaje głos zwierzętom i to one stają się ambasadorami marki. Zwierzaki w kampanijnych kreacjach opowiadają o problemach w schroniskach i zachęcają do pomagania.

Pomoc jest banalnie prosta – wystarczy zrobić zakupy na zooplus.pl. W październiku część dochodu z produktów wybranych marek, zooplus.pl przeznaczy na zakup specjalistycznego pojazdu do transportu zwierząt dla krakowskiego schroniska. Szczegóły na temat akcji i informacje o markach, które obejmuje akcja są dostępne na stronie https://www.zooplus.pl/info/about/mamy-cos-do-przekazania

Kreacje kampanii powstały we współpracy z Martą Zabłocką, znaną rysowniczką aktywnie zaangażowaną w tematykę pomagania zwierzętom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pomóc zwierzętom w potrzebie. Jesteśmy największym internetowym sklepem zoologicznym w Europie i ciągle rośniemy. Wartość sprzedaży netto zooplus w pierwszej połowie tego roku wyniosła 862 miliony euro, z czego prawie 80 milionów euro w Polsce. Oferujemy ponad 8000 produktów dla zwierząt domowych, jednak naszą misją jest także dbanie o dobrobyt tych, które miały mniej szczęścia w życiu. Od wielu lat prowadzimy szerokie działania charytatywne, w ramach których przekazaliśmy już kilkudziesięciu organizacjom prozwierzęcym w naszym kraju setki tysięcy złotych. Akcja „Mamy coś do przekazania” jest tego naturalną kontynuacją – mówi Barbara Sadowska, dyrektor regionalny CEE w zooplus.

Działania prowadzone są w digitalu (social media, youtube), lokalnym radiu (30-sekundowe spoty), na nośnikach reklamy zewnętrznej w Krakowie (citilighty, backlighty, naklejki w wagonach, spot na Bagateli i na ekranach w autobusach). Kampania obejmuje też współpracę contentową z AszDziennikiem oraz działania z znanymi osobami, zaangażowanymi w pomaganie zwierzętom. Do akcji włączyli się: Marcin Dorociński, Olga Frycz, Marzena Rogalska, Janiną Daily, Monika Pławucka, Rezigiusz i Agata (a właściwie ich pies – Klucha), Zosia Zborowska (oddając głos Wieśce – PSINFLUENSERCE), Red Lipstick Monster i redaktorzy Vogule Poland. Socialmediowe konta influencerów zostają przejęte przez ich zwierzaki, które w myśl hasła kampanii mają coś do przekazania swoim followersom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł, koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada digitalowo-contentowa agencja – LiquidThread (Publicis Groupe). Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów zajął się Spark Foundry (Publicis Groupe). Działania wystartowały na początku października.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się