Patriotyczne tańce wychowańce – Dyscyplina bez nakazów reklamuje się w rytmie disco polo

Patriotyczne tańce wychowańce – Dyscyplina bez nakazów reklamuje się w rytmie disco polo

Firma Dyscyplina bez nakazów ruszyła z promocją swoich „patriotycznych tańców wychowańców” – w discopolowym spocie reklamującym nowe warsztaty pojawiły się flaga oraz godło Polski, co oburzyło niektórych internautów.

Dyscyplina bez nakazów to firma oferująca warsztaty dla nauczycieli przedszkola, klas 0-2 i świetlic. Jak informują pomysłodawcy, ich projekt ma na celu m.in. wspieranie „psychologiczno-pedagogicznie uczniów, stosując profilaktyczne zajęcia terapii ruchem” oraz „wychowywanie do wartości zabawami ruchowymi zgodnie z priorytetami MEN”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niedawno firma ruszyła z nowym warsztatem zatytułowanym „Zabawy wychowujące do wartości”. W ramach projektu twórcy oferują dziesięć tzw. tańców wychowańców, na które składają się m.in.: patriotyzm (taniec flagi), kultura osobista (taniec na „do widzenia”), odpowiedzialność (sprzątanie sali z kulturystą), ekologia (taniec ekopingwina), tradycja (taniec pisanki), samodzielność (taniec na ubieranie się w szatni).

Swoją nowość w programie Dyscyplina bez nakazów promuje niekonwencjonalnym spotem w rytmie muzyki disco polo, w którym pojawiły się flaga oraz godło Polski, aby podkreślić „patriotyzm” wynikający z wzięcia udziału w warsztatach.  

Spot zniknął już z oficjalnego profilu Dyscypliny bez nakazów na Facebooku, bowiem wielu internautów oburzył fakt zestawiania treści patriotycznych z „szalonymi podskokami”. Inni zwrócili również uwagę na fatalny, całościowy poziom reklamy pod względem muzycznym, graficznym, a także tekstowym. 

Poniżej znajdziecie przykład innej reklamy firmy Dyscyplina bez nakazów. W podobnym tonie stworzony był spot z flagą i godłem Polski ;). 

PS

#ZTwoichPodatków to nowy projekt Ministerstwa Finansów, który z założenia miał pokazać, na co zostały wydane pieniądze z podatków w ostatnich latach. Internauci zakpili jednak z akcji MF i zaczęli bezlitośnie punktować największe afery związane z politykami PiS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij