Przysnacki z kampanią i konkursem

O autorze
1 min czytania 2020-10-08

Jedni lubią swojskie, drudzy z pazurem, a trzeci – łagodne. Ile osób, tyle smaków, ale koniec końców wszyscy zajadają Przysnacki z wielkim smakiem. Bo te przechrupkie prażynki, chrupki i chipsy kojarzą się z chwilą relaksu i oderwania od codzienności. W najnowszej kampanii przygotowanej przez GoldenSubmarine każdy może pokazać, co mu chrupie w duszy i wziąć udział w wyśmienitym konkursie!

Przysnacki to chrupiące i oryginalne przekąski o polskich smakach, które czerpią z folkowych inspiracji. To również chrupki i prażynki do jedzenia solo i w towarzystwie. Wystarczy otworzyć paczkę i już czuje się miłość od pierwszego prażenia. A oprócz tego relaks i przyjemne odprężenie. Czy można chcieć czegoś więcej? Najnowsza kampania marki pokazuje, że Przysnacki to odpowiedź na wszystko, a każda chrupka lub prażynka może naprawdę dobrze się kojarzyć. Kampanii towarzyszy konkurs na stronie www.przysnacki.pl.

Agencja stworzyła ideę komunikacyjną promującą chrupki i prażynki. Całość opakowano w sielski, naturalny i emocjonalny klimat, w którym na pierwszym miejscu jest produkt i pyszne skojarzania z nim związane. Team kreatywny bazował na symbolice pasującej do chwil oderwania się od codziennych spraw, miasta i zgiełku, i ubrał je w estetyczną formę Przysnacków. Piękny chrupek przypomina więc swoim ułożeniem plażowy leżak, namiot lub gorące słońce. A przy okazji zaprasza do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami.

Zadaniem internautów jest pokazanie, co widzą w Przysnackach i wysłanie kreatywnego zdjęcia. Na zwycięzców czekają vouchery w wysokości 1500 zł do Slowhop.com. Informacja o konkursie trafiła również na opakowania Przysnacków. Wszystko utrzymano w lekkiej, przyjemnej dla oka formie. Bo to po prostu Przysnacki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing