TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przysnacki z kampanią i konkursem

O autorze
1 min czytania 2020-10-08

Jedni lubią swojskie, drudzy z pazurem, a trzeci – łagodne. Ile osób, tyle smaków, ale koniec końców wszyscy zajadają Przysnacki z wielkim smakiem. Bo te przechrupkie prażynki, chrupki i chipsy kojarzą się z chwilą relaksu i oderwania od codzienności. W najnowszej kampanii przygotowanej przez GoldenSubmarine każdy może pokazać, co mu chrupie w duszy i wziąć udział w wyśmienitym konkursie!

Przysnacki to chrupiące i oryginalne przekąski o polskich smakach, które czerpią z folkowych inspiracji. To również chrupki i prażynki do jedzenia solo i w towarzystwie. Wystarczy otworzyć paczkę i już czuje się miłość od pierwszego prażenia. A oprócz tego relaks i przyjemne odprężenie. Czy można chcieć czegoś więcej? Najnowsza kampania marki pokazuje, że Przysnacki to odpowiedź na wszystko, a każda chrupka lub prażynka może naprawdę dobrze się kojarzyć. Kampanii towarzyszy konkurs na stronie www.przysnacki.pl.

Agencja stworzyła ideę komunikacyjną promującą chrupki i prażynki. Całość opakowano w sielski, naturalny i emocjonalny klimat, w którym na pierwszym miejscu jest produkt i pyszne skojarzania z nim związane. Team kreatywny bazował na symbolice pasującej do chwil oderwania się od codziennych spraw, miasta i zgiełku, i ubrał je w estetyczną formę Przysnacków. Piękny chrupek przypomina więc swoim ułożeniem plażowy leżak, namiot lub gorące słońce. A przy okazji zaprasza do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami.

Zadaniem internautów jest pokazanie, co widzą w Przysnackach i wysłanie kreatywnego zdjęcia. Na zwycięzców czekają vouchery w wysokości 1500 zł do Slowhop.com. Informacja o konkursie trafiła również na opakowania Przysnacków. Wszystko utrzymano w lekkiej, przyjemnej dla oka formie. Bo to po prostu Przysnacki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Zenith Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing