Elon Musk, CEO Tesli, niejednokrotnie oskarżał media o swego rodzaju niesprawiedliwe traktowanie. Wszelkie akcje i działania jego firmy były głośno komentowane, a nierzadko też krytykowane, choć można by się pokusić o stwierdzenie, że jego postać wzbudzała większe zainteresowanie mediów, niż sama Tesla. Z tego też powodu Tesla do tej pory nie prowadziła żadnych tradycyjnych kampanii reklamowych.
Teraz wygląda na to, że Elon Musk w końcu znalazł sposób, by poradzić sobie z natrętnymi dziennikarzami – zlikwidował dział PR w Tesli. Informację tę potwierdziło kierownictwo firmy w rozmowie (prawdopodobnie ostatniej) z branżowym serwisem Electrek.co.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mówi się jednak, że dział PR już od dawna w praktyce nie istniał. Po pierwsze, archiwum zdjęć prasowych od 2018 roku nie było aktualizowane, a po drugie – dziennikarze, którzy wysyłali swoje pytania na maila, bardzo rzadko lub w ogóle nie otrzymywali odpowiedzi.
Co więcej, jak zauważył portal Electrek.co, w ubiegłym roku z firmy odeszła sama szefowa działu PR – Keely Sulprizio – a na jej miejscu nie pojawił się nikt nowy. Z kolei inna menedżerka z biura prasowego w zeszłym roku przeniosła się do innego działu w Tesli.
Od teraz jedynymi kanałami dla mediów są media społecznościowe Tesli, a także Elona Muska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2018 roku Elon Musk dokonał czegoś niesamowitego. SpaceX wystrzelił swoją rakietę – Falcon Heavy, do której przymocowany został czerwony samochód marki Tesla.