#zamiast, czyli niestandardowy launch nowych batonów marki CHIAS łączący teaser z kampanią edukacyjną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#zamiast, czyli niestandardowy launch nowych batonów marki CHIAS łączący teaser z kampanią edukacyjną

Kampania została podzielona na dwa etapy. W pierwszym na profilach marki pojawiło się dwanaście informacji, które nawiązują do takich problemów jak m.in. nadwaga wśród dzieci, wycinka lasów tropikalnych, wpływ nadmiaru spożywania cukru na zdrowie oraz brak świadomości konsumentów przy wyborze niezdrowych przekąsek. Każda z informacji okraszona była hasztagiem #zamiast.

W drugiej części tej kampanii teaserowej pojawiły się animacje z odpowiedziami sugerującymi, że np. zamiast nadwagi możesz wybrać baton, który zawiera 2 g cukru, a taki właśnie proponuje marka CHIAS.

W ten sposób został połączony teaser, kampania edukacyjna oraz wprowadzenie nowego produktu.

Wszystkie te informacje zostały sporządzone w oparciu o raporty takich organizacji jak UNICEF, WHO, Instytut Żywności i Żywienia oraz artykuły eksperckie.

Za koncepcję kreatywną oraz przeprowadzenie kampanii odpowiada agencja AdFather.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij