Modivo rusza z kampanią na sezon jesień-zima 2020/2021

Modivo, mutlibrand z modą premium, rusza z nową kampanią na sezon jesień-zima 2020/2021, poprzez którą chce zapoznać klientów ze swoją wizją – dostęp do kilkudziesięciu tysięcy marek w jednym miejscu. To pierwsza tak duża kampania Modivo, której emisja będzie dostępna także za granicą.
O autorze
2 min czytania 2020-10-12

Za co kochamy Modivo? Za to, że każdy może tam odnaleźć produkty, które odzwierciedlają jego osobowość. Marka przekonuje, że moda to coś więcej niż ubrania – to sztuka, która łączy w sobie design, architekturę, rzemiosło i grafikę w jednym. Pokazuje światu, kim jesteśmy i kim chcielibyśmy być.

Do współpracy przy kampanii promującej nowy sezon marka zaprosiła modeli o różnych typach sylwetki oraz kolorze skóry. Modivo podkreśla, że każdy z nas jest inny, dzieli nas styl życia i oczywiście gust, natomiast łączy chęć wygody i oszczędności czasu. Dlatego niezależnie od tego czy marzymy o minimalistycznym płaszczu z wielbłądziej wełny z Max Mary, czy bomberce w kolorowy print od Versace Jeans Couture – wszystkie te produkty znajdziemy na modivo.pl.

Viva La Trend

Wielbicielki najnowszych trendów, a właściwie ich dyktatorki, które jako pierwsze doceniły kunszt rzemiosła plecionej skóry od Bottegi Venety i nosiły kolarki do marynarki zanim stało się to modne, wskazują Modivo jako pierwsze miejsce wyboru dokonywania zakupów. Znajdują tam marki, które oferują najnowsze trendy, pozwalają na zabawę z modą i wizerunkowe eksperymenty. Wśród nich m.in. MSGM, LOVE MOSCHINO, Just Cavalli, czy One Teaspoon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miłość do klasyki

Biurowy dress code? Elegancki minimalizm, klasa, i ponadczasowa elegancja? Kobiety zainspirowane stylem Jacqueline Kennedy, Grace Kelly, Katharine Hepburn, Kasi Tusk, czy Kasi Szymków pokochają propozycje od Marelli, Sportmax, Twinset, czy Tory Burch. Power dressing, skórzane spódnice, wełniane płaszcze, kaszmirowe swetry i basicowe t-shirty będą stanowiły idealną bazę w szafie i posłużą przez wiele lat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Moda jest zabawą

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Modivo przekonuje, że moda powinna być przede wszystkim bliska stylowi życia, który się prowadzi. Gdy jesteśmy w ciągłym ruchu, biegamy z uczelni do pracy, podróżujemy, spędzamy czas w kawiarniach lub idziemy na imprezę prosto z biura szukamy ubrań wielozadaniowych. Takich, które sprawdzą się w wielu sytuacjach i połączą w sobie piękny wygląd z funkcjonalnością. Odpowiedzą na takie potrzeby są kolekcje m.in. Guess, TOMMY HILFIGER KARL LAGERFELD, czy POLO RALPH LAUREN.

Gdy codzienność jest czerwonym dywanem

Modivo doskonale wie, że są wśród nas kobiety, które swoim wyglądem i ubiorem pragną olśniewać od rana do nocy. Nie uznają kompromisów. Jak sukienka do pracy, to tylko elegancka i szykowna od Elisabetty Franchi, a do wylegiwania się na sofie luksusowa jedwabna piżama. Wśród marek, które pozwalają swoją codzienność otoczyć blichtrem znajdują się chociażby Max Mara, czy Victoria Beckham.

Produkcja: Papaya Films
Creative director: Filip Bartczak
Stylizacja: Maciej Dąbroś
Makijaż: Kasia Biały
Zdjęcia: Paulina Wesołowska
Włosy: Adrian Własiuk/ Van Dorsen Artists
Modele: Myriam, Magdalena Zaleyska, Nyastia Mazhata, Emilia Nawarecka, Szymon Tuz, Alex Valoto, Isaias Emelio, Klaudia Nazaruk, Jakub Kulesza, Leonardo Marques, Krystian Nowak, Aleksandra Kędrzyńska, Natalia Sieńkowska