Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruch Obrońców Gór zakończył pierwszą misję

Na górskich szlakach poza pięknymi widokami wciąż można natknąć się na pozostawione przez turystów śmieci. Ruch Obrońców Gór, czyli wspierana przez Decathlon społeczność, postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce i posprzątać wybrane trasy.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Tarnica, Kasprowy Wierch, Barania Góra, Śnieżka, Śnieżne Kotły, Murowaniec oraz Babia Góra to niezwykle popularne wśród turystów miejsca. Niestety, wiąże się to również z ich dużym zaśmieceniem. To dlatego Ruch Obrońców Gór wybrał się właśnie na te trasy, aby dokładnie je posprzątać. 

Akcja przeprowadzona została 20 września, w związku z obchodzonym w ten sam weekend Międzynarodowym Dniem Sprzątania Środowiska. Na szlaki wybrali się pasjonaci gór pracujący w Decathlonie, klienci sklepów oraz zaproszeni do współpracy ambasadorzy, czyli osoby zrzeszone pod sztandarem Ruchu Obrońców Gór. W sumie pracownicy Decathlon wraz z innymi chętnymi zobowiązali się posprzątać pięć tras. Okazało się jednak, że osób do pomocy było tak wiele, że zadbano aż o siedem. 

– Ruch Obrońców Gór to akcja inspirowana Światowym Dniem Sprzątania Ziemi, której celem jest zadbanie o górską przyrodę. Bardzo się cieszymy, że zainspirowane przez nas działania spotkały się z tak dużym i pozytywnym odzewem, dzięki czemu wspólnie posprzątaliśmy więcej szlaków niż zakładał nasz pierwotny plan. Jesteśmy przekonani, że to niezwykle ważne, aby nie tylko namawiać Polaków do podziwiania gór, ale także do dbania o nie – mówi Jan Adamiec, menadżer ds. marketingu marek Decathlon.

Podczas wspólnego sprzątania szlaków powstał także materiał wideo, ukazujący piękno górskiej przyrody i podkreślający konieczność troski o nią.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj