TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl Polska prospołeczną siecią w kategorii dyskontów

Działania proekologiczne, prospołeczne, akcje edukacyjne – starania sieci handlowych zostały zauważone i docenione. Lidl Polska został wyróżniony przez klientów nagrodą BLIX AWARD dla „Prospołecznej Sieci Roku” w kategorii dyskontów.
O autorze
2 min czytania 2020-10-14

Nagroda przyznana przez klientów jest najważniejszą, jaką może otrzymać przedsiębiorstwo. Docenienie przez konsumentów, którzy swoimi codziennymi wyborami pokazują czy obrana przez Lidl Polska strategia jest właściwa, cieszy. W konkursie BLIX AWARDS w kategorii „Prospołeczna Sieć Roku” konsumenci wybierali sieci, które ich zdaniem charakteryzują się najbardziej przyjaznym podejściem do klientów i prezentują dodatkowe wartości dla otoczenia. 80 tysięcy osób, które wzięło udział w badaniu, doceniło podejście sieci w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.

Badanie dotyczyło działań podjętych w 2019 roku, w tym okresie Lidl Polska zrealizował wiele istotnych projektów, w tym:

Jako sprzedawca detaliczny żywności, firma Lidl Polska jest świadoma swojej odpowiedzialności za środowisko naturalne. Z tego powodu Lidl zobowiązał się, że będzie dążyć do: (a) zmniejszenia zużycia tworzyw sztucznych o 20% do 2025 roku oraz do tego, (b) aby 100% opakowań marek własnych maksymalnie nadawało się do recyklingu. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję „Mniej plastiku – obieg zamknięty”. Dla Lidla szczególnie ważny jest obszar redukcji i recyklingu.

Lidl wprowadził na rynek warzywa i owoce znakowane naturalnym światłem, wyeliminował ze swojej oferty naczynia i sztućce jednorazowego użytku oraz zaproponował klientom torby wielokrotnego użytku na warzywa i owoce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć zobowiązała się, że do końca 2025 roku zredukuje o 20% zawartość dodanej soli i cukru w produktach marek własnych i jednocześnie poinformowała o tych produktach, które już przeszły proces reformulacji.

Lidl Polska oddał także w ręce klientów książkę dotyczące zdrowego żywienia seniorów oraz książkę-komiks poświęconą odżywianiu najmłodszych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wspólnie z Bankami Żywności edukował na temat niemarnowania żywności i wprowadził koncept „Kupuję, nie marnuję” w ramach którego klienci mogą taniej nawet o -70% kupić pełnowartościowe produkty, których data ważności upływa w niedługim czasie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sieć wspierała charytatywne działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i Caritas Polska.

– Jesteśmy dumni z faktu, że zostaliśmy wybrani przez klientów „Prospołeczną Siecią Roku”. Cieszy nas, że tak duża liczba konsumentów dostrzega naszą aktywność w obszarze CSR. Zamierzamy dalej intensywnie pracować. Nasz kolejny projekt będzie dotyczył produktów kosmetycznych i środków czystości marek własnych, skoncentrujemy się na zagadnieniu mikroplastiku – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.

Organizatorem programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” jest Grupa BLIX, będąca operatorem największych na rynku aplikacji mobilnych agregujących promocje w obszarze konsumenckim (tj. BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony). „Prospołeczna Sieć Roku” to jedna z czterech kategorii wyróżnionych w tej edycji programu. Ubiegłoroczną aktywność 84 sieci oceniło przeszło 80 tys. Polaków, wydając łącznie we wszystkich kategoriach ponad 3 mln opinii.