Najpierw było pudełko od pizzy jako plansza do gry AR w ramach sponsoringu nad NFL, a teraz opakowanie, które z pewnością podbije serca fanów piłki nożnej – Pizza Hut zaprezentowała niedawno nietypowe opakowanie na pizzę, które służy jako stół do piłkarzyków.
Pudełko zatytułowane „Foosball Pizza Box” powstało z okazji rozpoczęcia nowego sezonu piłkarskiego w Europie. W związku z panującą pandemią koronawirusa marka postanowiła umilić swoim klientom czas spędzany w domowym zaciszu, a także zapewnić dodatkową atrakcję podczas oglądania piłki nożnej wśród najbliższych przyjaciół.
Zobacz również
Niestety pudełko na pizzę z piłkarzykami dostępne jest póki co jedynie w Hong Kongu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.
PS
W marcu br. Pizza Hut Hong Kong oraz IKEA nawiązały nietypową współpracę, w ramach której popularna sieć restauracyjna wprowadziła do swojej oferty pizzę ze słynnymi klopsikami. Z kolei w sklepach szwedzkiej marki pojawiły się okrągłe stoliki, które ją pomieszczą.
PS2
Pizza Hut ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. W 2017 roku marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działała jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę.
PS3
W 2018 roku restauracja Boston Pizza stworzyła pudełko na pizzę, które można zamienić w stolik do jedzenia w łóżku.