Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość w najnowszej kampanii digital Carex

Marka Carex wystartowała z nową kampanią digital promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska – autorka bloga i książki Mam Wątpliwość oraz początkująca komiczka.
O autorze
1 min czytania 2020-10-15

Carex od lat edukuje Polaków na temat właściwej higieny i techniki mycia rąk. W obecnej sytuacji epidemiologicznej zagadnienie to jeszcze bardziej nabrało znaczenia, a zaszczepienie dobrych nawyków w tym zakresie stało się kwestią szczególnej wagi.

Tym razem marka Carex postanowiła spojrzeć na tę czynność od nieco innej strony. Do współpracy zaprosiła Aleksandrę Radomską – popularną blogerkę i komiczkę, która w typowy dla siebie sposób będzie przypominać o konieczności mycia rąk. W ramach kampanii powstaną cztery materiały video przybliżające konsumentom sytuacje, w których mycie rąk jest szczególnie ważne. Całość zostanie okraszona dużą dawką dystansu i poczucia humoru.

– W obecnych czasach konsumenci doskonale wiedzą jak ważne jest systematyczne mycie rąk i jakie skutki może mieć brak właściwej higieny dłoni. Zamiast straszyć konsekwencjami, postanowiliśmy sięgnąć po stare, dobre i sprawdzone narzędzie, jakim jest śmiech i poczucie humoru. Stworzyliśmy kampanię, która nie tylko dostarcza solidną porcję wiedzy, ale też dobrej rozrywki. Jesteśmy przekonani, że właśnie takie podejście pozwoli utrwalić Polakom dobre nawyki, a nieocenionym towarzyszem w tych sytuacjach będzie właśnie marka Carex – mówi Łukasz Wierchowicz, brand manager Carex.

Kampania digital rusza 15 października, dokładnie w Światowy Dzień Mycia Rąk i potrwa trzy kolejne tygodnie. Działania prowadzone będą na YouTube oraz w kanałach społecznościowych Aleksandry Radomskiej i marki Carex.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opracowanie koncepcji kampanii, realizację materiałów video, zakup mediów, działania PR i współpracę z influencerką odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing