Oprócz drewnianej biżuterii i innych akcesoriów Plantwear w swojej ofercie posiada adresówki dla zwierząt. Są to drewniane zawieszki, które można umieścić na obroży pupila. Wygrawerowane są na nich dane, takie jak: imię czworonoga, a także numer telefonu do właściciela. Niezależnie od stopnia wyszkolenia, trybu życia czy wielkości każdy pies powinien nosić adresówkę.
Marka pochodząca z Radzynia Podlaskiego postanowiła iść o krok dalej i pomóc czworonogom. Plantwear od 1 lipca, czyli Światowego Dnia Psa, przekazuje 10% od sprzedaży każdej adresówki na rzecz Stowarzyszenia TTB Poznań, które pomaga bullowatym w potrzebie. Dotychczas udało się zebrać prawie 200 kg karmy, a akcja nadal trwa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Stowarzyszenie TTB Poznań działa od 2014 r. Szuka domów dla terriorów typu bull – amstaffów, pit bulli, bullterrierów i staffików. W organizacji pomaga grupa zapalonych wolontariuszy, którzy poświęcają swój czas, by ratować skrzywdzone psy. Socjalizują bulle, znajdują im domy tymczasowe i stałe. Dzięki TTB rodzinę znalazło już ponad 400 pupili.
To nie pierwsza taka akcja Plantwear. W poprzednich inicjatywach wsparli Stowarzyszenie Adopcyjne Buldożków oraz Podopiecznych Krakowskiego Schroniska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024