Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Plantwear niesie pomoc poznańskiemu schronisku

Plantwear, szerzej znany jako producent drewnianej biżuterii postanowił wspomóc schronisko TTB Poznań. Marka przekazała 10% ze sprzedaży każdej adresówki na ratowanie psów typu bull. Łącznie udało się kupić prawie 200 kg karmy na pomoc czworonogom.
O autorze
1 min czytania 2020-10-15

Oprócz drewnianej biżuterii i innych akcesoriów Plantwear w swojej ofercie posiada adresówki dla zwierząt. Są to drewniane zawieszki, które można umieścić na obroży pupila. Wygrawerowane są na nich dane, takie jak: imię czworonoga, a także numer telefonu do właściciela. Niezależnie od stopnia wyszkolenia, trybu życia czy wielkości każdy pies powinien nosić adresówkę.

Marka pochodząca z Radzynia Podlaskiego postanowiła iść o krok dalej i pomóc czworonogom. Plantwear od 1 lipca, czyli Światowego Dnia Psa, przekazuje 10% od sprzedaży każdej adresówki na rzecz Stowarzyszenia TTB Poznań, które pomaga bullowatym w potrzebie. Dotychczas udało się zebrać prawie 200 kg karmy, a akcja nadal trwa.

Stowarzyszenie TTB Poznań działa od 2014 r. Szuka domów dla terriorów typu bull – amstaffów, pit bulli, bullterrierów i staffików. W organizacji pomaga grupa zapalonych wolontariuszy, którzy poświęcają swój czas, by ratować skrzywdzone psy. Socjalizują bulle, znajdują im domy tymczasowe i stałe. Dzięki TTB rodzinę znalazło już ponad 400 pupili.

To nie pierwsza taka akcja Plantwear. W poprzednich inicjatywach wsparli Stowarzyszenie Adopcyjne Buldożków oraz Podopiecznych Krakowskiego Schroniska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj