Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Centrum Edukacji Obywatelskiej nowy klientem Propsy PR

O autorze
1 min czytania 2020-10-15

Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) to jedna z największych organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją w Polsce. Wspiera ona nauczycielki i nauczycieli we wprowadzaniu aktywizujących metody nauczania i poruszania ważnych tematów, by uczennice i uczniowie angażowali się w swoją edukację oraz lepiej radzili sobie z wyzwaniami współczesnego świata.

Jednym z obszarów działania organizacji jest edukacja związana z globalnymi wyzwaniami takimi jak migracje.

– Chcemy uświadomić młodym ludziom, że za migracjami stoją różne motywacje i dotyczą każdego z nas. Migrujemy całe życie – zmieniamy szkołę, wyjeżdżamy z miasteczka, opuszczamy kraj, uciekamy przed problemami, znajdujemy rozwiązanie lub miłość życia. Każdy z nas zna kogoś, kto wyjechał lub przyjechał do Polski, to naturalne – mówi Elżbieta Krawczyk, dyrektorka programowa CEO.

Agencja Propsy PR poprowadzi dla CEO kampanię społeczną „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której celem jest pokazanie migracji jako nieodłącznego elementu życia społecznego oraz tematu do dyskusji. Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania z ramienia Propsy PR prowadzi zespół pod kierownictwem Alicji Kisiel, social media managera. Współpracę nawiązano we wrześniu 2020 roku w wyniku wygranego przetargu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się