Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) to jedna z największych organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją w Polsce. Wspiera ona nauczycielki i nauczycieli we wprowadzaniu aktywizujących metody nauczania i poruszania ważnych tematów, by uczennice i uczniowie angażowali się w swoją edukację oraz lepiej radzili sobie z wyzwaniami współczesnego świata.
Jednym z obszarów działania organizacji jest edukacja związana z globalnymi wyzwaniami takimi jak migracje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Chcemy uświadomić młodym ludziom, że za migracjami stoją różne motywacje i dotyczą każdego z nas. Migrujemy całe życie – zmieniamy szkołę, wyjeżdżamy z miasteczka, opuszczamy kraj, uciekamy przed problemami, znajdujemy rozwiązanie lub miłość życia. Każdy z nas zna kogoś, kto wyjechał lub przyjechał do Polski, to naturalne – mówi Elżbieta Krawczyk, dyrektorka programowa CEO.
Agencja Propsy PR poprowadzi dla CEO kampanię społeczną „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której celem jest pokazanie migracji jako nieodłącznego elementu życia społecznego oraz tematu do dyskusji. Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej.
Działania z ramienia Propsy PR prowadzi zespół pod kierownictwem Alicji Kisiel, social media managera. Współpracę nawiązano we wrześniu 2020 roku w wyniku wygranego przetargu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing