Centrum Edukacji Obywatelskiej nowy klientem Propsy PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Centrum Edukacji Obywatelskiej nowy klientem Propsy PR

Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) to jedna z największych organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją w Polsce. Wspiera ona nauczycielki i nauczycieli we wprowadzaniu aktywizujących metody nauczania i poruszania ważnych tematów, by uczennice i uczniowie angażowali się w swoją edukację oraz lepiej radzili sobie z wyzwaniami współczesnego świata.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednym z obszarów działania organizacji jest edukacja związana z globalnymi wyzwaniami takimi jak migracje.

– Chcemy uświadomić młodym ludziom, że za migracjami stoją różne motywacje i dotyczą każdego z nas. Migrujemy całe życie – zmieniamy szkołę, wyjeżdżamy z miasteczka, opuszczamy kraj, uciekamy przed problemami, znajdujemy rozwiązanie lub miłość życia. Każdy z nas zna kogoś, kto wyjechał lub przyjechał do Polski, to naturalne – mówi Elżbieta Krawczyk, dyrektorka programowa CEO.

Agencja Propsy PR poprowadzi dla CEO kampanię społeczną „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której celem jest pokazanie migracji jako nieodłącznego elementu życia społecznego oraz tematu do dyskusji. Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej.

Działania z ramienia Propsy PR prowadzi zespół pod kierownictwem Alicji Kisiel, social media managera. Współpracę nawiązano we wrześniu 2020 roku w wyniku wygranego przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij