Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wyszukiwanie obrazem – nowe ułatwienie dla klientów na stronie Castorama.pl

Castorama Polska zdecydowała się na kolejny krok w kierunku budowania pozytywnych doświadczeń klientów. Firma wprowadziła możliwość przeszukiwania produktów za pomocą obrazu.
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

Wyszukiwanie obrazem jest nowoczesnym narzędziem, ułatwiającym odnalezienie poszukiwanego produktu. Dzięki niemu łatwo odnaleźć w sklepie internetowym podobny lub często nawet taki sam przedmiotu, jak ten który wpadł nam w oko na Instagramie czy Pintereście. W czasie wyszukiwania inspiracji wystarczy zrobić zrzut ekranu i go zachować. Podobnie gdy w czasie spaceru lub kawy w ulubionej restauracji zobaczymy płytki czy tapetę, które musimy mieć. Dotyczy to również całych aranżacji łazienek czy kuchni. Wystarczy zrobić zdjęcie i za jego pomocą odnaleźć przedmiot w katalogu tysięcy dostępnych na stronie.

Jak to działa?

Użycie wyszukiwarki graficznej jest równie proste jak wykorzystanie tej standardowej, w której wpisujemy słowa kluczowe. Funkcjonalność dostępna jest na stronie głównej obok standardowej „lupki” i ma symbol aparatu. Wystarczy kliknąć i z zapisanych obrazów dodać to pożądane do wyszukiwarki zdjęcie, a system zaproponuje produkty z oferty Castoramy najbardziej podobne do przesłanego obrazu. Co ważne – zdjęcie nie musi przedstawiać wyłącznie samego poszukiwanego produktu – dzięki opcji zaznaczania można wgrać całą aranżację, a następnie wskazać, co z niej interesuje nas najbardziej.

– To najprostszy sposób na wyszukanie wymarzonego produktu – bez konieczności znajomości nazwy czy innych parametrów. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie spodoba się wszystkim, a szczególnie osobom, które lubią szukać inspiracji zarówno w otaczającym ich świecie, jak i w internecie. Teraz nawet liście ulubionej rośliny mogą być inspiracją. Dlatego zachęcamy naszych klientów – róbcie zdjęcia, a my pomożemy spełnić wasze marzenia – podpowiada Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu Castorama Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa funkcjonalność na stronie Castorama.pl działa od połowy września. Dzięki niej przeszukiwanie szerokiej oferty kilkudziesięciu tysięcy produktów stało się jeszcze prostsze. Jednocześnie wyniki wyszukiwania mogą być doskonałą inspiracją, ponieważ algorytm proponuje za każdym razem różne produkty, nawiązujące graficznie do poszukiwanej rzeczy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing