Raport Instytutu Analiz Rynku Pracy nt. komunikacji marketingowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Raport Instytutu Analiz Rynku Pracy nt. komunikacji marketingowej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości dostarcza wiedzy Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, która umożliwia lepsze rozpoznanie, zrozumienie i usystematyzowanie wiedzy o branży marketingowej.

Opracowania dotyczące sektora komunikacji marketingowej pozwalają przybliżyć obraz branży. Jednym z takich opracowań podzieliła się właśnie Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Zachęcamy do zapoznania się z raportem przygotowanym przez Instytut Analiz Rynku Pracy pt. „Identyfikacja instrumentów wsparcia dla rozwoju sektora komunikacji marketingowej”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Analiza obejmuje kilka wybranych państw europejskich, w których pracuje największa liczba osób w sektorze w UE-28. Polska w tym zestawieniu znajduje się na 5 miejscu! 

Najważniejsze wnioski wg PARP, płynące z raportu:

  • Polski sektor komunikacji marketingowej jest ważny nie tylko dla kraju, ale i całej gospodarki Unii Europejskiej – wymienia się go obok rynków takich największych europejskich państw jak: Wielka Brytania, Niemcy, Francja. Jego atuty to umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, adaptacyjność, elastyczność i otwartość firm na zmiany oraz kreatywność i sprawność w realizacji przyjętych założeń.
  • Głównymi trendami, które zmieniają sektor komunikacji marketingowej, są: digitalizacja procesów komunikacji, medializacja firm, fragmentaryzacja rynków, rozwój podcastingu, rosnąca popularność mediów społecznościowych oraz e-mail marketingu.
  • Poważnym zagrożeniem dla przyszłości sektora jest dezinformacja, czyli rosnąca liczba tzw. fake newsów, oraz prawdopodobieństwo wycieku informacji lub ingerencji w nią podczas transmisji danych. Stopniowa rezygnacja przedsiębiorstw z usług agencji marketingowych może również stanowić zagrożenie dla pozycji agencji na rynku usług, a także negatywnie wpływać na sytuację finansową jednostek.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij