TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kim jest współczesna Polka? [badanie]

Kim jest dzisiejsza Polka? O czym marzy, czego się obawia, co sprawia jej radość? Na te i inne pytania odpowie agencja badawcza Mobile Institute.
O autorze
1 min czytania 2020-10-19

Już 20 października odbędzie się pierwszy z webinarów, podczas którego Mobile Institute przedstawi wyniki najnowszego badania „Siła Kobiet. Jakie są współczesne Polki?”. Ta inicjatywa badawcza jest w całości poświęcona kobietom. W ramach szeroko zakrojonego badania zebrano opinie od ponad 1000 Polek, a pytania do nich skierowali nie tylko eksperci i ambasadorki projektu, ale również internautki, które zgłosiły swoje propozycje w ramach akcji #kobietypytająkobiety. W ramach badania skierowano do Polek ponad 170 różnorodnych pytań. Raport dotyka takich tematów jak życie rodzinne, finanse, kariera zawodowa czy przyjaźń, a wyniki komentują eksperci z wielu branż. Całość wyników ukaże się w postaci raportu online i będzie dostępna bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych. 

Pierwsza część wyników zostanie zaprezentowana w trakcie webinaru „Siła Kobiet. Kobiece marzenia, pasje, rozwój” 20 października o godzinie 14:00. Będzie to pierwszy z cyklu 5 webinarów prezentujących wyniki przeprowadzonego przez Mobile Institute badania.

Podczas spotkania Katarzyna Czuchaj-Łagód (dyrektor zarządzająca Mobile Institute) zaprezentuje wyniki badania 1600 internautów, w tym ponad 1000 kobiet. Następnie przyjdzie czas na dyskusję o wynikach w ramach panelu dyskusyjnego z ekspertkami i ambasadorkami projektu.

Panel dyskusyjny poprowadzi Justyna Skorupska (Board Representative & Omnichannel Expert e-point SA, Wiceprzewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej), a w rozmowie wezmą udział: Edyta Krysiuk-Kowalczyk (Dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Żywiec Zdrój), Anna Skoczylas (Mentor biznesu w nurcie psychologii pozytywnej, trener mentalny, Wykładowca SGH i Brian Tracy International, CEO w portugalskiej spółce FMCG), Magdalena Wawrzyniak (Co-founder / President of the Board w Associated Apps) oraz Katarzyna Czuchaj-Łagód (dyrektor zarządzająca Mobile Institute)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby wziąć udział należy zarejestrować się na stronie.

Po premierze planowane są kolejne webinary, na których szczegółowo zostaną omówione kolejne zagadnienia z badania:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerami projektu są Unum, Grupa Maspex, Naturativ, SEPHORA, Risk Made in Warsaw, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kobiety Bez Diety oraz Kobiety e-biznesu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się