W każdym Volvo kwitnie miłość, czyli walentynkowa realizacja agencji Good. dla Volvo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W każdym Volvo kwitnie miłość,  czyli walentynkowa realizacja agencji Good. dla Volvo

Agencja Good., działająca w Grupie K2, w ramach stałej obsługi marki Volvo, z okazji Walentynek przygotowała specjalną kampanię pt. „W każdym Volvo kwitnie miłość“. Zanimowano wzruszającą i nieco przewrotną historię miłości śrubki i nakrętki… miłości zbudowanej dzięki Volvo.

 Film można obejrzeć w kanale marki na YouTube oraz na profilu Volvo Auto Polska na FB.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Będzie również promowany w formie walentynkowego maila, wysyłanego do grona stałych klientów Volvo.

Chcieliśmy miło zaskoczyć naszych fanów, co dobrze wpisuje się w cykl prowadzonych przez nas działań marketingowych, który ma na celu odmłodzenie wizerunku marki Volvo, a nie ma lepszej okazji do prowadzenia tego typu działań, niż Walentynki. - komentuje Anna Grzelewska, Communication Manager, Volvo Auto Polska.

Agencja strategiczno-kreatywna Good. działa od dwóch lat w ramach Grupy K2. Na co dzień realizuje projekty z obszarów ATL, BTL i digital dla takich marek jak: Getin Bank, PZU, Play, czy Volvo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij