Kuba Kaliciński skonsolidował udziały w agencji Kalicińscy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kuba Kaliciński skonsolidował udziały w agencji Kalicińscy

Kuba Kaliciński wykupił udziały pozostałych wspólników, tym samym zostając jedynym właścicielem firmy.

– Kaliciński w najbliższym czasie planuje przeprowadzenie rebrandingu i wdrożenie nowej strategii działania dla całej grupy, która bierze także pod uwagę nowe okoliczności związane z COVID-19. Zespół został ostatnio wzmocniony w trzech kluczowych działach: strategii, kreacji i client service. Nowa wizja agencji jest realizowana wraz z najbliższymi współpracownikami – podkreśla Kuba Kaliciński.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kuba Kaliciński tworzy agencję Kalicińscy od 2006 roku. Przez lata był jej dyrektorem kreatywnym. Tworzył komunikację marketingową w obszarze digital dla takich marek jak: Skoda, IKEA Polska, Red Bull, Tchibo, Knorr, Dove, czy Castrol. Od 2016 roku przejął zarządzanie grupą, w której skład wchodzą dom produkcyjny Fog Films, agencja Kalicińscy oraz studio Honkkonk.

Oprócz zarządzania agencją Kuba Kaliciński aktywnie działa również w branży filmowej jako producent, reżyser, operator i scenarzysta. W ostatnim czasie wyprodukował m.in. film dokumentalny „Powiedz tak lub nie” w reżyserii Pawła Hejbudzkiego. Jest również producentem filmu o życiorysie Adama Mickiewicza, a w przygotowaniu są dwie kolejne produkcje – film fabularny i debiut pełnometrażowy Kuby Kalicińskiego, pierwszy od dawna film science fiction.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij