„Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Jedenaste: Nie produkuj śmieci” – rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS

W 2020 roku zadaniem uczestników konkursu organizowanego przez AMS jest zaprojektowanie plakatu na temat ograniczenia produkcji śmieci. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś głównym patronem Gazeta.pl.

– Śmieci wokół nas przybywa w zastraszającym tempie. Powinniśmy nauczyć się lepiej je segregować, kompostować, przetwarzać, ale także być bardziej eko, kupować „z głową” i własną torbą wielorazowego użytku. Poprzez nasz konkurs chcemy jak zawsze zwrócić uwagę na współczesny, istotny problem, zachęcić do refleksji i zmiany postaw – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 17 listopada 2020 r., przesyłając je na adres audytora konkursu Ernst & Young Audyt, Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa (tel.+48 22 557 7000). Na kopertach należy dodać: KONKURS GALERII PLAKATU AMS.

Werdykt jury poznamy 11 grudnia 2020 roku, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2021 roku. 

Wyboru laureatów dokona jury w składzie:

  • • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS
  • • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie
  • • Aleksandra Jasionowska, Wydział Projektowania Graficznego w Biurze Marketingu Miasta st. Warszawy
  • • Magdalena Karpińska, kierownik marketingu i strategii marki Gazeta.pl 
  • • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS
  • • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest Miasto Stołeczne Warszawa, zaś partnerami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR). Patronem głównym jest Gazeta.pl, a patroni medialni to: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij