TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Niestandardowa realizacja marki Valentino na nośnikach Warexpo

Reklama OOH może być świetnie zaprojektowana, budzić sensację, a do tego może być elegancka, ekskluzywna i elektryzująca. Spółka Warexpo po raz kolejny połączyła rozwiązania wystawiennicze z elementami reklamy ulicznej.
O autorze
1 min czytania 2020-10-19

Światło, szkło, złoto i intensywna kolorystyka, to najważniejsze elementy instalacji stworzonej przez Warexpo dla marki Valentino. Nowy zapach Voce Viva, którego twarzą jest Lady Gaga, stał się tematem działań niestandardowych w nowoczesnych podświetlanych nośnikach ulicznych należących do spółki. Realizacja, rozświetla prestiżowe lokalizacje w centrum Warszawy – otoczenie Pałacu Kultury i Nauki i plac Trzech Krzyży.

– Cieszymy się z zaufania prestiżowego klienta. Innowacyjne wykorzystanie nośników ulicznych zawsze jest efektywne. Buduje szeroki zasięg zarówno w przestrzeni miasta jak i online – mówi Joanna Karnowska, key account manager Warexpo.

W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów reklamowych z wykorzystaniem go jako gabloty wystawienniczej. To kolejna realizacja, którą spółka udowadnia, że odpowiednie podejście do reklamy OOH – szacunek do tkanki miasta, jego architektury, daje szerokie możliwości. Elegancki charakter kampanii, pokazuje, że taka forma reklamy jest doskonała również w komunikacji marek ekskluzywnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Ewelina Lach / Warexpo

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się