Oreo ruszyło z akcją wspierającą społeczność LGBT+

Oreo ruszyło z akcją wspierającą społeczność LGBT+

Oreo postanowiło wyrazić swoje wsparcie dla osób LGBT+ – marka stworzyła limitowaną edycję słynnych ciastek w kolorach tęczy, a także wyprodukowała poruszający film zatytułowany „Dumny rodzic”.

Z okazji tegorocznego Międzynarodowego Dnia Coming Outu marka Oreo postanowiła wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBT+, inicjując kampanię pod hasłem #ProudParent. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jej ramach popularny brand stworzył limitowaną edycję swoich słynnych ciasteczek, lecz tym razem w kolorach tęczy. Nie trafiły one jednak do regularnej sprzedaży, można je było natomiast wygrać, biorąc udział w specjalnym konkursie, w którym Oreo zachęcało swoich klientów do pokazania, co dla nich znaczy sojusz czy też partnerstwo z osobami LGBT+.

To jednak nie wszystko – w ramach swojej nowej kampanii marka stworzyła też poruszający film pt. „Dumny Rodzic”, w którym pokazano relację rodziców z ich homoseksualną córką, a także moment poznania przez nich po raz pierwszy jej partnerki. Spot miał za zadanie zwrócić uwagę na to, jak duże znaczenie dla osób ze społeczności LGBT+ ma akceptacja ze strony tych najbliższych. 

Za realizację odpowiada agencja 360i.

PS

Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów, pokazuje badanie Wavemaker. Przeważają zwolennicy aktywizmu, którzy twierdzą, że firmy też muszą brać odpowiedzialność za to jak wygląda świat.

PS2

Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy IKEA ponownie wprowadziła do swoich sklepów znaną wszystkim kultową torbę FRAKTA w kolorach tęczy. Zysk z jej sprzedaży firma przekaże na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

PS3

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij